  • 1. Data: 2012-09-29 19:01:36
    Temat: Re: Pokrycie Idea Warszawa Bemowo
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 lipca 1998 09:00:00 UTC+2 użytkownik j_s_z napisał:
    > Prosze o informacje jakie jest pokrycie sieci IDEA Cenetertel w
    > Warszawie na Bemowie. Interesuje mnie szczegolnie rejon ulic Wroclawska,
    > Radiowa, Powstancow Slaskich.

    Sprawdź na

    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.25042408679803,20.
    930800437927246/z/14

  • 2. Data: 2012-09-29 20:48:37
    Od: buzzard <b...@i...pl>

    W dniu 2012-09-29 19:01, k...@g...com pisze:

    > Sprawdź na
    >
    > http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.25042408679803,20.
    930800437927246/z/14

    W końcu się doczekał na odpowiedź. ;)

  • 3. Data: 2012-10-02 15:57:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-09-29 20:48, buzzard wrote:

    > W końcu się doczekał na odpowiedź. ;)

    pytanie z lipca, odpowiedz we wrzesniu - troche skandaliczne
    opoznienie, nieprawdaz?

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2012-10-02 16:16:23
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > pytanie z lipca, odpowiedz we wrzesniu - troche skandaliczne
    > opoznienie, nieprawdaz?

    Popatrz na rok.

  • 5. Data: 2012-10-02 16:18:56
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > pytanie z lipca, odpowiedz we wrzesniu - troche skandaliczne
    > opoznienie, nieprawdaz?

    Nazwa sieci o niczym Ci nie mówi? Nie? A teraz popatrz na rok.

    Piotr