  • 1. Data: 2012-09-27 16:07:53
    Temat: Przypadlosci iPhona 5 ciag dalszy...
    Od: atm <...@v...pl>

    Az ciezko uwierzyc, ze mozna tyle ulomnosci ukryc w tak malym telefonie
    http://www.cultofmac.com/192996/major-iphone-5-camer
    a-issue-is-causing-purple-halo-effect-on-photos/

  • 2. Data: 2012-09-27 16:17:13
    Temat: Re: Przypadlosci iPhona 5 ciag dalszy...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-27 16:07, atm wrote:
    > Az ciezko uwierzyc, ze mozna tyle ulomnosci ukryc w tak malym telefonie
    > http://www.cultofmac.com/192996/major-iphone-5-camer
    a-issue-is-causing-purple-halo-effect-on-photos/

    aha, zeby czasem nekt nie pomyslal, iz jestem haterem Apple:
    http://www.spidersweb.pl/2012/09/niech-mi-ktos-teraz
    -powie-ze-touchwiz-nie-jest-najgorsza-rzecza-jaka-pr
    zytrafila-sie-androidowi.html
    ficzer ten odnosni sie podobno do wiekszosci urzadzen z Androidem
    nie tylko Samsunga.

  • 3. Data: 2012-09-27 16:42:53
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2012-09-27 16:07, atm pisze:
    > Az ciezko uwierzyc, ze mozna tyle ulomnosci ukryc w tak malym telefonie
    > http://www.cultofmac.com/192996/major-iphone-5-camer
    a-issue-is-causing-purple-halo-effect-on-photos/

    Atam, nie rozumiesz, ze to jest nowy emejzing ficzer? Ehh...My
    androidowcy, zazdrosnie tylko mozemy popatrzec jak nasi japcokowi bracia
    sa chojnie obdarowani przez swojego iMistrza ;)...

  • 4. Data: 2012-09-27 16:51:41
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2012-09-27 16:07, atm pisze:
    > Az ciezko uwierzyc, ze mozna tyle ulomnosci ukryc w tak malym telefonie
    > http://www.cultofmac.com/192996/major-iphone-5-camer
    a-issue-is-causing-purple-halo-effect-on-photos/

    A takie coś widział? "Uszczęśliwianie na siłę" przybrało nową twarz :D
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=JtvMMSx4CdY#!

  • 5. Data: 2012-09-28 04:17:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "maderos" <m...@t...net> wrote in message
    a-issue-is-causing-purple-halo-effect-on-photos/

    > A takie coś widział? "Uszczęśliwianie na siłę" przybrało nową twarz :D
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=JtvMMSx4CdY#!

    Nie rozumiem - gostek trafił na wadliwą słuchawkę, bez gadania
    wymienili mu ją w sklepie na nową - o co Wam chodzi? :-)