  • 21. Data: 2012-09-30 20:00:44
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    news:k49k5g$uuo$2@dont-email.me...
    > "pencil" <p...@p...pl> wrote in message

    > To nie jest anglicyzm - warto abyś sprawdził w słowniku znaczenie słów
    > jakie używasz bo robisz sobie obciach niezły.

    Owszem, jest, tylko ma zmienione znaczenie w tym slang-bełkocie.
    Tak jak koleś chcący mnie minąć w pociągu powiedział sorry,
    nie wiem za co mu było przykro i co mu miałem wybaczyć?

    > Acha... czyli to jest pozowanie na bycie "cool" osoby która zupełnie
    > nie zna j. angielskiego do tego stopnia że myli podstawowe określenia?
    > Niezły wstyd...

    Zewsząd atakuję reklamy, np widziałem taką: Zamów internet 50mega i
    dostaniesz wi-fi za free, do tego telefon za free!
    Na szybach wszędzie jakieś [sale], gimnastyczne? >;)

    > Jasne... być może gdzieś na Jackowie gdzieś wśród starej Polonii
    > co to nigdy się języka nie nauczyła, ale nie tu gdzie ja mieszkam.

    Ty się nauczyłeś? To dlaczego wisisz tak chętnie na polskich grupach z tym
    swoim ajzłomem, który tu ma popularność na poziomie błędu statystycznego.

  • 22. Data: 2012-09-30 20:03:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ale znając życie, twój wspaniały sprzęt nie pasuje do standardowych
    > uchwytów, więc obowiązuja wersja która napisałem wcześniej...

    Dlaczego prostokątny telefon miałby nie pasować do typowych uchwytów?
    Inne telefony są okrągłe czy trójkątne Twoim zdaniem? Weź nie histeryzuj.

  • 23. Data: 2012-09-30 20:03:45
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > Albo Ci którzy przekoloryzowują
    > swoje osiągnięcia aby grać większych bohaterów niż faktycznie są?
    > W biznesie to się nazywa marketing: to samo co Apple robi Palmolive
    > reklamując szampon jako "rewolucyjny" bo o 33.7% lepiej prostuje
    > pokręcone włosy albo jakiś producent aparatów foto nazywając
    > swój produkt "amazing" bo wsadzi mu do kompakta obiektyw z f2.0.

    No właśnie ty go próbujesz uprawiać, ale nikt się na to tutaj nie nabiera,
    zostałeś dokładnie przejrzany i wszyscy leją na ciebie i-pissem.
    Myślisz że polaczki będą ci zazdrość aj-ameryki i aj-fona, a jesteś nikim
    z Jackowa.

  • 24. Data: 2012-09-30 20:13:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zewsząd atakuję reklamy, np widziałem taką: Zamów internet 50mega
    > i dostaniesz wi-fi za free, do tego telefon za free!

    Reklamy raczej są pochodną obecnego stanu w jakim się znajduje
    mowa potoczna. Te określenia weszły już na codzień do języka...

    > Na szybach wszędzie jakieś [sale], gimnastyczne? >;)

    Do tego dochodzi jeszcze robienie ukłonów do turystów na witrynach
    sklepowych, i wtedy używanie tego jedynego wystarczająco
    uniwersalnego, międzynarodowego języka angielskiego ma jeszcze
    większy sens.

    > Ty się nauczyłeś? To dlaczego wisisz tak chętnie na polskich grupach z tym
    > swoim ajzłomem, który tu ma popularność na poziomie błędu statystycznego.

    Tak, nauczyłem się. Jak sądzę z tekstu o różnicach w znaczeniu słowa
    "sorry" Ty też umiesz - podejrzewam więc że powód dla którego ja tu
    jestem jest taki sam jak powód że Ty tu jesteś: dla nas obu język polski
    jest językiem rodzimym i czujemy się Polakami więc najlepiej nam
    się komunikować w języku w którym się wychowaliśmy. I to jest fakt
    niezależny od aktualnego miejsca zamieszkania czy popularności
    złomu jakiego używamy.

  • 25. Data: 2012-09-30 21:05:46
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > Reklamy raczej są pochodną obecnego stanu w jakim się znajduje
    > mowa potoczna. Te określenia weszły już na codzień do języka...

    Nie słyszałem żeby ktoś mówił dam ci za fre-e, czy tam fri,
    może kiedyś friko było popularne, jak onet nazwał tak swoją pocztę ;)
    To tylko te debilne reklamy próbuja to narzucić.

> [...]
    > sklepowych, i wtedy używanie tego jedynego wystarczająco
    > uniwersalnego, międzynarodowego języka angielskiego ma jeszcze

    Jakoś reszta nie jest tak proturystyczna, gdzie drogowskazy i informacja
    anglojęzyczna?

> [...]
    > się komunikować w języku w którym się wychowaliśmy. I to jest fakt
    > niezależny od aktualnego miejsca zamieszkania czy popularności

    Coś tam umiem, ale ja póki co mieszkam w Polsce jeszcze i się obracam
    wśród ludzi z tej sfery językowej, a Ty siedzisz tam od 18 lat, tak?
    To po tym czasie powinieneś pisać na us.misc.phone.mobile, wiem że nie ma
    takiej grupy, wymyśłam przykład, bo kto będzie się znał na tamtejszych
    realiach lepiej?
    Rozumiem w początkowej fazie, gdy się nie zna języka i realiów, ale potem
    to już wiocha, powstają albo formy przejściowe czyli polskojęzyczne fora
    na dane tematy w nowym kraju, albo asymilacja, albo takie mutanty jak Ty,
    nieprzystosowane nigdzie.

  • 26. Data: 2012-09-30 21:35:46
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "pencil" <p...@p...pl> napisał:

    > powstają (...) takie mutanty jak Ty, nieprzystosowane nigdzie.

    Szkoda, że nie mogę kliknąć Lubię TO!

  • 27. Data: 2012-10-01 00:20:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-09-2012 14:59, Pszemol pisze:
    > Tu oryginalny tekst przeprosin z witryny Apple po angielsku:
    > http://www.apple.com/letter-from-tim-cook-on-maps/

    Stefan w grobie się obraca. On już by miał gotowe rozwiązanie problemu
    bez przeprosin.

    --
    Pozdr.

  • 28. Data: 2012-10-01 05:11:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie słyszałem żeby ktoś mówił dam ci za fre-e, czy tam fri,
    > może kiedyś friko było popularne, jak onet nazwał tak swoją pocztę ;)
    > To tylko te debilne reklamy próbuja to narzucić.

    Jasne.

    > Jakoś reszta nie jest tak proturystyczna, gdzie drogowskazy i informacja
    > anglojęzyczna?

    Właśnie zauważyłeś różnicę pomiędzy podejściem miasta/państwa
    a podejściem firmy komercyjnej maksymalizującej *swój* zysk...

    > Coś tam umiem, ale ja póki co mieszkam w Polsce jeszcze i się obracam
    > wśród ludzi z tej sfery językowej, a Ty siedzisz tam od 18 lat, tak?

    Nie ma to znaczenia ile siedzę i gdzie się obracam - język rodzimy
    pozostanie językiem rodzimym.

    > To po tym czasie powinieneś pisać na us.misc.phone.mobile, wiem że nie
    > ma takiej grupy, wymyśłam przykład, bo kto będzie się znał na tamtejszych
    > realiach lepiej?

    Czyli Ty, nie będąc emigranem WIESZ LEPIEJ ODE MNIE gdzie
    według Ciebie "powinienem" pisać? :-) No to mnie rozbawiłeś...

> [...]
    > na dane tematy w nowym kraju, albo asymilacja, albo takie mutanty jak Ty,

    Przyjmij na razie, że mało rozumiesz po prostu :-)

  • 29. Data: 2012-10-01 05:14:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No właśnie ty go próbujesz uprawiać, ale nikt się na to tutaj nie nabiera,
    > zostałeś dokładnie przejrzany i wszyscy leją na ciebie i-pissem.

    Fajowi są gostki którym się wydaje że należą do jakiejś większej
    grupy i że to co oni myślą to "wszyscy" myślą i to na co oni leją
    to "wszyscy" leją... Tymczasem niewiele widzisz i niewiele rozumiesz.

    > Myślisz że polaczki będą ci zazdrość aj-ameryki i aj-fona, a jesteś nikim
    > z Jackowa.

    Nie myślę że będą zazdrościć i nie jestem nawet z Jackowa.
    Pudło i pudło... ciekawe czy to zmieni Twoje opinie czy dalej
    będziesz wkupywał się w jeszcze głębszy dołek nieporozumień :-)

  • 30. Data: 2012-10-01 05:14:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Stefan w grobie się obraca.
    > On już by miał gotowe rozwiązanie problemu bez przeprosin.

    Trzymać w prawej ręce a nie lewej? Chyba tym razem nie tak łatwo.