    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Date: Sun, 30 Sep 2012 08:27:43 -0500

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    news:50683706$0$26697$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tu akurat zrobiło mi Ci się żal, ale to nie Twoja wina, tylko język polski
    > ulega anglizyzmom, po obu stronach oceanu trochę inaczej.

    To nie jest anglicyzm - warto abyś sprawdził w słowniku znaczenie słów
    jakie używasz bo robisz sobie obciach niezły.

    > Pogłaszcze Cię po i-główce i to powyżej to fonetycznie "come on" ale
    > w Polsce wszystko jest na odwrót i to oznacza w slangu: o co chodzi.

    Acha... czyli to jest pozowanie na bycie "cool" osoby która zupełnie
    nie zna j. angielskiego do tego stopnia że myli podstawowe określenia?
    Niezły wstyd...

    > Wy tam za oceanem za to stapujecie w trafiku na hajłeju czardżując mobjla
    > w karze, ternując na kornerze do nirest szopu, by bajnąć kłoderkami za kap
    > of kofi

    Jasne... być może gdzieś na Jackowie gdzieś wśród starej Polonii
    co to nigdy się języka nie nauczyła, ale nie tu gdzie ja mieszkam.