  • 41. Data: 2012-10-03 14:13:10
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ale przecież to że jesteś azbestowym trollem wiadomo od dawna.

    Acha... No to sie popisałeś inteligencją :)

  • 42. Data: 2012-10-04 15:59:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    >
    > Dlaczego prostokątny telefon miałby nie pasować do typowych uchwytów?
    > Inne telefony są okrągłe czy trójkątne Twoim zdaniem? Weź nie
    > histeryzuj.

    zamiast zawracać głowę sprawdź czy nie ma oryginalnego iUchwytu do rowera

  • 43. Data: 2012-10-04 16:44:20
    Temat: Re: No i sta?o si?: Apple przeprasza
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > zamiast zawracać głowę sprawdź czy nie ma oryginalnego iUchwytu do rowera

    Skad u Ciebie tyle frustracji i zniecierpliwienia? Kto Ci tu glowe zawraca?
    Nie interesuje cie to nie czytaj! Nie ma przymusu czytania wszystkich
    postow na grupie wiec nie zal sie ze ktos ci glowe zawraca.