  • 21. Data: 2010-02-08 17:29:28
    Temat: Re: No i mamy Canona 550d
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:

    > /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/

    Zaktualizuj sygnaturkę. Jest jeszcze nowy iPad i stary iBrator.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 22. Data: 2010-02-08 17:30:53
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 08 of Feb 2010 18:02, XX YY wrote:

    > przyzam sie , ze wieksze wrazenie zrobil na mnie sopel lodu , ktory
    > wlasnie spadl z rynny.

    To teraz sople są bez aberracji chromatycznej?

    --
    nb

  • 23. Data: 2010-02-08 17:32:48
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > No pewnie, nie ostrzył w ogóle :)

    Hmm, XX YY ma rację i wasze kpiny wsadźcie sobie w jedno miejsce będące
    w zasięgu waszych rąk, ale oczu już nie koniecznie :-)

  • 24. Data: 2010-02-08 17:42:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    nb napisał(a):

    > To teraz sople są bez aberracji chromatycznej?

    Lepiej trafiają w cel, stąd mocniejsze wrażenia. :-)

    --
    Mirek

  • 25. Data: 2010-02-08 17:56:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Feb., 18:22, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Najgorsze jest to, e w wi kszo ci zastosowa komercyjnych 550D b dzie
    > lepsze od 5D, ale ''nie wypada''. Trzeba b dzie znowu malowa body...
    >
    > --

    na potrzeby zawodowe moze i wystarczy- dla fotografi amatorskiej to za
    malo , tutaj wymagania sa wyzsze.

  • 26. Data: 2010-02-08 19:04:30
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 18:32, J-L-F pisze:

    > Hmm, XX YY ma rację i wasze kpiny wsadźcie sobie w jedno miejsce będące
    > w zasięgu waszych rąk, ale oczu już nie koniecznie :-)

    Siedzicie obok siebie ?

    Tomek

  • 27. Data: 2010-02-08 20:07:28
    Od: FD <f...@o...pl>

    John Smith pisze:

    > Lepiej trafiają w cel, stąd mocniejsze wrażenia. :-)

    ale to byl sopel nikona czy kanona??

  • 28. Data: 2010-02-08 20:12:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 18:22:29 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Najgorsze jest to, że w większości zastosowań komercyjnych 550D będzie
    > lepsze od 5D,

    Lepsze? Chyba Ci się coś... W niektórych może być "niegorsze", ale
    powyższej tezy raczej nie uda Ci się udowodnić.

    > ale ''nie wypada''. Trzeba będzie znowu malować body...

    A malowałeś?

    de Fresz

  • 29. Data: 2010-02-08 20:19:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > Zaktualizuj sygnaturkę. Jest jeszcze nowy iPad i stary iBrator.

    No tak.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 30. Data: 2010-02-08 20:20:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > na potrzeby zawodowe moze i wystarczy- dla fotografi amatorskiej to za
    > malo , tutaj wymagania sa wyzsze.

    ...rzekł Pan.

    --
    pozdrawia Adam