  • 1. Data: 2010-02-08 14:37:37
    Temat: No i mamy Canona 550d
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Dpreview juz zapodaje, ze urodzilo sie nowe lustro dla amatora w stajni Canona.
    18 Mpix, Fulhade itp. Natomiast odchylany ekran ze wzgledu na ciecia finansowe w
    fazie projektowania nie zostal uwzgledniony. Podobno ma byc wprowadzony jako
    nowosc w lustrzankach w 2012 roku...

  • 2. Data: 2010-02-08 14:40:12
    Temat: Re: No i mamy Canona 550d
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Adameck napisał(a):
> [...]
    > fazie projektowania nie zostal uwzgledniony. Podobno ma byc wprowadzony jako

    O sekundę się spóźniłem :-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2010-02-08 15:03:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-08 15:37:37 +0100, "Adameck" <a...@o...pl> said:

    > Dpreview juz zapodaje, ze urodzilo sie nowe lustro dla amatora w stajni Canona.
    > 18 Mpix, Fulhade itp.

    Ciekawe, dali minimalnie więcej fps (3.7 vs 3.4), ale zmniejszyli
    bufor. Intrygujący jest też ekran - pierwszy u Canona (i nie tylko) w
    proporcjach 3:2, nowy trynd?

    > Natomiast odchylany ekran ze wzgledu na ciecia finansowe w
    > fazie projektowania nie zostal uwzgledniony. Podobno ma byc wprowadzony jako
    > nowosc w lustrzankach w 2012 roku...

    Taaa, nowość... :-/

    A 60D ciągle brak...

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-02-08 15:09:09
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-08 16:03:27 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    I że se jeszcze tak sam sobie odpowiem - co ciekawe po raz kolejny
    Canon wprowadza nie "następce", a "wyższy" model, 500D zostaje w
    sprzedaży do końca roku.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-02-08 15:16:45
    Od: TomekM <t...@g...com>

    Te 18mln pikseli to chyba "ciut" na wyrost dla kita.

  • 6. Data: 2010-02-08 15:21:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    TomekM napisał(a):
    > Te 18mln pikseli to chyba "ciut" na wyrost dla kita.

    Oj tam - czyściutkie 5Mpix po przeskalowaniu. ;-)

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2010-02-08 15:31:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):
    > A 60D ciągle brak...

    Ale akcesoria już są:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=Cano
    n+60D&country=1

    ;-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-02-08 15:46:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Oj tam - czyściutkie 5Mpix po przeskalowaniu. ;-)

    I o to chodzi :)
    Będzie się na co przesiąść z już rozlatującego się 450D.
    Canon jest jak microsoft - nikt go nie lubi, ale każdy kto poważnie
    myśli... No, jeszcze jest i-nikon :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2010-02-08 15:53:00
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > I o to chodzi :)
    > Będzie się na co przesiąść z już rozlatującego się 450D.
    > Canon jest jak microsoft - nikt go nie lubi, ale każdy kto poważnie
    > myśli...

    Ja tam myślę niepoważnie (amatorsko), ale raczej o 60D z większym
    wizjerem i uchwytem. Byle nie ważył jak 50D i 7D.

    > No, jeszcze jest i-nikon :)

    Analogicznie do i-pad ? ;-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2010-02-08 15:54:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gniazdko mikrofonowe, kompresja cieni dla filmu, pełna kontrola
    parametrów, megapiksel na wyświetlaczu, 10EV na hdry - pozamiatane, nie
    tylko na rynku kamer (oczywiście jeśli nie zrobią takiego jaja z
    przeskalowaniem obrazu jak w 500D). Widać też dlaczego Canon olał
    totalnie rynek kamer.

    I jak zwykle głupie komentarze niemyślących na forach...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/