  • 11. Data: 2010-02-08 15:56:53
    Temat: Re: No i mamy Canona 550d
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Ja tam myślę niepoważnie (amatorsko), ale raczej o 60D z większym
    > wizjerem i uchwytem. Byle nie ważył jak 50D i 7D.

    Na razie go nie ma, a trzycyfrowce wyprzedziły go już o dwa egzemplarze.
    Słuszny kierunek :)

    > Analogicznie do i-pad ? ;-)

    Jeszcze chyba nie padł :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-02-08 16:05:26
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Na razie go nie ma, a trzycyfrowce wyprzedziły go już o dwa egzemplarze.
    > Słuszny kierunek :)

    Trochę ciaśniej się zrobiło pomiędzy Rebelami a 7D, ale jeszcze miejsce
    jest. :-)

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2010-02-08 16:31:09
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Trochę ciaśniej się zrobiło pomiędzy Rebelami a 7D, ale jeszcze miejsce
    > jest. :-)

    Pytanie, tylko czy będzie wola... (innymi słowy czy się opłaca). Moim
    zdaniem całkiem zabawnie by było, gdyby 60D nie pojawił się jeszcze przez
    przynajmniej pół roku. W sumie taki Nikon ma "tylko" D90 i D300s, Canon może
    mieć 550D i 7D.

    --
    Lol

  • 14. Data: 2010-02-08 16:50:42
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Lol napisał(a):

    > Pytanie, tylko czy bedzie wola... (innymi s?owy czy sie op?aca). Moim
    > zdaniem ca?kiem zabawnie by by?o, gdyby 60D nie pojawi? sie jeszcze przez
    > przynajmniej pó? roku.

    Oj tam, nie pali się.
    Jeszcze mi się obecny aparat nie rozpada. :-)

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2010-02-08 17:02:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Feb., 15:37, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
    > Dpreview juz zapodaje, ze urodzilo sie nowe lustro dla amatora w stajni Canona.
    > 18 Mpix, Fulhade itp. Natomiast odchylany ekran ze wzgledu na ciecia finansowe w
    > fazie projektowania nie zostal uwzgledniony. Podobno ma byc wprowadzony jako
    > nowosc w lustrzankach w 2012 roku...
    >
    > --

    przyzam sie , ze wieksze wrazenie zrobil na mnie sopel lodu , ktory
    wlasnie spadl z rynny.

  • 16. Data: 2010-02-08 17:08:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Lol napisał(a):
    > W sumie taki Nikon ma "tylko" D90 i D300s, Canon mo?e mieae 550D i 7D.

    Jakbym nie siedział w systemie Canona, to dalej wolę stary D90 niż nowy
    550D. Tak patrząc na same korpusy. Uchwyt i wizjer - to mnie przekonuje
    do Nikona.

    --
    Mirek

  • 17. Data: 2010-02-08 17:20:04
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 18:02, XX YY pisze:

    > przyzam sie , ze wieksze wrazenie zrobil na mnie sopel lodu , ktory
    > wlasnie spadl z rynny.

    A co, miałeś już 550D i wypadł duzo gorzej od twojego 50D ?

    Tomek

  • 18. Data: 2010-02-08 17:20:43
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > A 60D ciągle brak...

    Tak, to że brak, to chyba logiczne, na razie trzeba wycisnąć kasę z
    amatorów, bo to solidny rynek, bogaty i rozległy.
    D60 będzie modelem dla bardzo wąskiego grona amatorów z ambicjami i
    model taki może tylko zaszkodzić linii trzy cyfrowej, bo uwypukli wady
    właśnie tej najniżej półki.
    Idąc tym tropem, to łatwo można zauważyć, że linia dwucyfrowa jest
    bublem marketingowym i jako taka, powinna zniknąć.
    Odbędzie się to prawdopodobnie przez zmniejszenie dystansu do linii
    trzycyfrowej, a zwiększenie dystansu do linii jednocyfrowej, która
    obejmie szersze spektrum opcji z adekwatnym zakresem cen - posiadanie
    modelu jednocyfrowego nobilituje, jakby na to nie patrzeć.
    Posiadanie modelu trzy cyfrowego to gańba i tyle, można się tylko
    pochlastać z wrażenia przy jagodziance lub wyprzeć myśli na ten temat.

    Jakby kto myślał, że sobie jaja robię, to nich zajrzy do klasyka i
    poczyta rozważania na temat tego, co ludzie kupują, kiedy kupują - bo
    wcale nie kupują tego, co kupują - jak to się prostacko wydaje szerokiej
    rzeszy marketingowcom, nie mówiąc o ludzikach nie zorientowanych w temacie.

  • 19. Data: 2010-02-08 17:20:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomek pisze:

    > A co, miałeś już 550D i wypadł duzo gorzej od twojego 50D ?

    No pewnie, nie ostrzył w ogóle :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /i ty będziesz miał sklerozę!/

  • 20. Data: 2010-02-08 17:22:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
> [...]
    > obejmie szersze spektrum opcji z adekwatnym zakresem cen - posiadanie
    > modelu jednocyfrowego nobilituje, jakby na to nie patrzeć.

    Najgorsze jest to, że w większości zastosowań komercyjnych 550D będzie
    lepsze od 5D, ale ''nie wypada''. Trzeba będzie znowu malować body...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/