  • 1. Data: 2010-02-07 21:08:28
    Temat: Sony A700 oraz karta Pretec 48 GB
    Od: "Alfer" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś testował na Sony A700 karty większe niż 32 GB?
    Czy to działa?
    Zastanawiam się konkretnie nad karta 48 GB Preteca, ale jeśli działają inne
    to i ta pewnie będzie.

    Dzięki

  • 2. Data: 2010-02-07 21:39:19
    Temat: Re: Sony A700 oraz karta Pretec 48 GB
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-07 22:08, Alfer wrote:
> [...]
    > Czy to działa?
    > Zastanawiam się konkretnie nad karta 48 GB Preteca, ale jeśli działają inne

    Z A700 działa mi 16GB pretec, ale kłopoty są z A900 właśnie z tą firmą (i
    tylko nią).
    A tak szczerze to po co Ci tak duża karta?

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-02-08 09:56:21
    Od: cintal <c...@t...pl>

    W dniu 2010-02-07 22:39, dominik pisze:

    > Z A700 działa mi 16GB pretec, ale kłopoty są z A900 właśnie z tą firmą (i
    > tylko nią).
    > A tak szczerze to po co Ci tak duża karta?

    Przychylam się, nie lepiej stracić, jakby co, tylko 4 GB zdjęć, a mieć w
    zapasie 2 następne sprawne karty? Nie wyjdzie specjalnie drożej.
    Tak mi kiedyś powiedział dobry amator i po zastanowieniu chyba miał
    rację. Grzegorz

  • 4. Data: 2010-02-08 10:42:03
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-02-07 22:08, Alfer wrote:
> [...]
    > Czy to działa?
    > Zastanawiam się konkretnie nad karta 48 GB Preteca, ale jeśli działają inne

    Pytanie za dyche - po co Ci tak duża karta? czy leczysz swój snobizm czy
    coś innego? :)

  • 5. Data: 2010-02-08 10:44:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hkoppq$tv8$1@news.onet.pl>,
    Olek nabazgrał:

    > Pytanie za dyche - po co Ci tak duża karta? czy leczysz swój snobizm czy
    > coś innego? :)

    Moze przyzwyczajenie z kompaktow - nigdy nie kasowac zdjec, traktowac aparat
    jako podstawowe narzedzie do pokazywania pstrykow znajomym. Slabo wychodzi
    z normalnymi kartami i zdjeciami w RAW ;)

  • 6. Data: 2010-04-23 20:20:16
    Od: Alfer <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-07 22:08, Alfer pisze:
> [...]
    > Czy to działa?
    > Zastanawiam się konkretnie nad karta 48 GB Preteca, ale jeśli działają inne

    Odpowiadam sam sobie ale może komuś się to w przyszłości przyda.
    Karta Preteca współpracuje.