  • 1. Data: 2010-02-07 19:28:40
    Temat: D40x + Di622 + obiektyw manualny
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Sam już nie wiem, czy coś źle robię, czy się po prostu nie da...
    Otóż, mam zapięty obiekty manualny bez procesora, do tego lampę
    błyskową Di622 i niestety zrobić zdjęcia się w tym zestawie nie da ;-(
    Aparat wywala komunikat "lampa pracuje w trybie TTL. Wybierz inne
    ustawienia lub użyj obiektywu z procesorem". Oczywiście na lampie
    przyciskiem Mode przestawiłem tryb na manualny, ale jakoś aparat
    nie chce tego przyjąć do wiadomości...

    Jakieś sugestie....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-07 20:07:27
    Temat: Re: D40x + Di622 + obiektyw manualny
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    kris_gor pisze:
> [...]
    > ustawienia lub użyj obiektywu z procesorem". Oczywiście na lampie
    > przyciskiem Mode przestawiłem tryb na manualny, ale jakoś aparat

    Aparat też w M ?

    Nissiny mi się kojarzą z niezbyt wytestowaną praca w warunkach
    odmiennych od zamierzonych (np. znany brak odpalania z nieiteligentnej
    stopki).

    Ale się mądrzę bo wybrałem Metza ;)

  • 3. Data: 2010-02-07 20:15:37
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-07 21:07, Jacek Czerwinski pisze:

    > Aparat też w M ?

    W nie-M się nie da, bo aparat zgłasza brak obiektywu...

    > Ale się mądrzę bo wybrałem Metza ;)
    Wiem, pokazywałeś mi ;-)

  • 4. Data: 2010-02-07 22:05:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

> [...]
    >
    > Nissiny mi się kojarzą z niezbyt wytestowaną praca w warunkach
    > odmiennych od zamierzonych (np. znany brak odpalania z nieiteligentnej

    Jest nowy firmware. Da się odpalić z gorącej stopki.

    wer

  • 5. Data: 2010-02-08 11:44:53
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 7 Lut, 23:05, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Jest nowy firmware. Da się odpalić z gorącej stopki.
    >
    > wer

    ...jest, ale jak go zainstalowac? Googlalem za serwisem Nisssina, ale
    nikt sie nie przyznaje do tej firmy;-)
    Pozdr.

  • 6. Data: 2010-02-08 11:58:44
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    q...@g...com pisze:

    > ...jest, ale jak go zainstalowac? Googlalem za serwisem Nisssina, ale
    > nikt sie nie przyznaje do tej firmy;-)
    > Pozdr.

    Ci to sprowadzają:
    http://www.migomex.com.pl/akcesoria_foto/page/produc
    t/product/699

    a Ci ponoć naprawiają:

    http://firmy.gery.pl/firma4004872_1485_Kadeja_Adam_N
    aprawa_Sprzetu_Fotograficznego.html

    (tak przynajmniej twierdzą pod tym pierwszym linkiem). W każdym razie
    aparat chyba trzeba odesłać, bo samemu raczej nie ma możliwości wgrać
    nowszy firmware. Co gorsza piszą, że przesyłka w obie strony na koszt
    reklamującego...