  • Data: 2010-05-05 11:19:00
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz napisał(a):

    > No ale to Ty napisałeś że "sytuacja jest jasna i klarowna". A nie jest.

    To Ty uważasz, że nie jest ;) Dla mnie jest. Wyjaśniłem dlaczego i tyle.
    Nie jestem tu stroną więc bić się nie będę ;)

    > Rozumiem przesłanki takich decyzji, ale uważam iż szkoda, że się nie
    > postawili.

    Zarejstruj więc domenę ze znakiem słownym Nikon i walcz, Don Kichocie ;)

    ernetowych,d16.html

    > Luźna interpretacja kancelarii prawnej, która zupełnym przypadkiem
    > zajmuje się takimi sprawami, ale szkoda, że w tym jakże zgrabnym i z
    > pozoru jednoznacznym tekscie, zapomniała umieścić odniesienia do równie
    > przejrzystych przepisów prawa (pewnie dlatego, że takowych nie ma).

    Przepisów jest gąszcz:
    http://uprp.pl/Polski/Akty+prawne/Obowiazujace+akty+
    prawne/default.htm
    Są też wyroki Sądu Polubownego przy PIIiT:
    http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Menu02&
    news_cat_id=68&layout=2
    Przykłady:
    1) yamaha.pl
    http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead07&
    news_cat_id=68&news_id=4512&layout=2&page=text
    2) kenwood.pl
    http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead07&
    news_cat_id=68&news_id=3854&layout=2&page=text
    3) asus.pl
    http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead07&
    news_cat_id=68&news_id=3141&layout=2&page=text

    Moim zdaniem abonent domeny zawierającej chroniony znak słowny nie ma
    szans w starciu prawnym z właścicielem tego znaku. Po to właśnie ponosi
    się koszta rejestracji znaków towarowych.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...