  • Data: 2010-05-05 12:23:04
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5/5/2010 2:08 PM, januszek pisze:

    > Zupełnie bez sensu działanie ;) ...

    Ale mnie naprawdę interesuje co w takiej sytuacji zrobi firma której
    nazwa nie jest unikalna. Mogli sobie zastrzegać w latach 60-tych co
    chcieli ale nie mogą w żaden sposób zabronić używania słowa "Nikon"
    ponieważ było ono w użyciu już wcześniej. Na tej samej zasadzie nie
    można opatentować koła, a w każdym razie nie można wymóc jakichkolwiek
    profitów z tego patentu.

    > Analogicznie: duża społeczność może pokazać pewnej firmie ...

    Akurat to czy jest to Nikon czy cokolwiek innego zwisa mi całkowicie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt