  • Data: 2009-09-30 19:33:32
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy pisze:
    > "dziewczyna z łódką" ??? http://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5250034044
    618130338
    > okropnie przeostrzona

    Chyba Cię ta ostrość boli, czekam na kontr przykład. Przeostrzony obraz
    to jest jak masz efekt halo przy krawędziach i schodkowanie na wszelkich
    cieńszych liniach i artefakty. Tu tego nie ma więc jest po prostu
    wyostrzone na żyletę. Ale czekam na twoje przykłady.

    > "druga" - jaka druga fotka ??? http://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5231867684
    777348866
    > fatalnie mydlana
    > trzeba było użyć blendy lub doświetlić UMIEJĘTNIE lampą

    Stara fotka jak kupiłem sobie lustro i filtr UV potraktowałem lakierem
    do włosów ;).

    > "ogród" ??? http://picasaweb.google.pl/bartcich/Histogram#
    > a co ten przykład ma przedstawiać?

    nie będę Ci dziesięć razy powtarzać, że zacytuje Marka Wiszomirskiego:

    > Gdy ktoś jest zbyt głupi aby zrozumieć czytany tekst - może niekiedy starać
    > się ukryć swoją głupotę próbując wykreować się na dobrą baletnicę...
    > Czas kill-file'a uaktualnić, bo co rusz mi jakiś cymbał wyskakuje myśląc, że
    > po kolejnej zmianie ksywki nikt go nie rozpozna.

    Sam się sobie dziwie że z tobą dyskutuje. Jako jedne z niewielu
    poświęcam Ci czas. Taki doświadczony fotograf jak Ty powinien mieć co
    pokazać a Ty nic, tylko kompleksy swoje. Masz jaja to pokaż swoje
    zdjęcia ostre jak żyleta.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.