  • Data: 2009-10-01 14:45:19
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 14:44, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Na tym polega prawdziwy profesjonalizm :) że klientowi się mówi prawdę
    > ale fakt dla takiego człowieka jak Ty może być abstrakcja. Może to
    > dziwne dla Ciebie ale otrzymałem konkretną ocenę czego się mogę
    > spodziewać i tak było po odebraniu. Fakt że po tym co tu się czyta o
    > przeciętnych laba takie podejście może się wydawać abstrakcją.

    Ok, wszystko w porządku, tylko z tego co piszesz to chodziło o ocenę
    techniczną.
    Jak wysłabym fotkę tablicy testowej, poprawnie zrobioną, to też
    dostałbym informację zwrotną: " bedzie dobrze stop wymiar 30x40 będzie
    odpowiedni stop możesz przelewać kasę stop ..."

    > Silisz się na krytyka a nie masz do tego kompetencji i przede wszystkim
    > nie stoi za tobą żaden konkretny dorobek.

    Od kiedy krytyk filmowy musi być aktorem/aktorką, reżyserem,
    scenarzystą i to koniecznie z dorobkiem ...
    Pokrętna logika.

    > Wystawienie zdjęć w obecnych
    > czasach to 5 sekund przy zerowej opłacie.

    Wiesz nie każdy pomiędzy 8:00 i 16:00 siedzi przed kompem i zbija
    bąki ... niektórzy pracują na chlebek i nie mają czasu na pierdołki
    czy inne hobby.

    Co do oceny, czy krytyki nikt mi jej nie zabroni, a co tyczy twoich
    "prac" to się wypowiedziałm wcześniej, nie podoba ci się moja
    wypowiedź? Sorry wcale nie musi.

    > Cóż to jest twoja subiektywna opinia. Ale do tego tematu jeszcze wrócimy.

    No właśnie, to jest moja subiektywna opinia. I dlatego zapytałem ileś
    tam wypowiedzi do czego przydaje się to maniakalne ostrzenie i dalej
    nie dostałem konkretnej odpowiedzi ... i pewnie nie dostanę.

    > czy ty masz problemy z czytaniem kolejny cytat:
    > Widzę że jesteś bardzo kompetentny w krytyce więc po proszę o krytykę
    > tych dwóch prac:

    Obie są genialne, niby zwykłe pstryki, ale coś powoduje, że się przy
    nich zatrzymujemy, czego nie można powiedzieć o innych podanych tu
    przykładach.

    > http://img44.imageshack.us/i/par44917.jpg

    Piękna gra geometrią, kształtami.
    Piękna gra światła i cienia.

    > /http://img121.imageshack.us/i/par44919.jpg/
    jw.
    plus genialne połaczenie statyki i ruchu

    Wszystko na swoim miejscu, żadnej przesady.

    Tylko się patrzeć, uczyć i naśladować (z głową).