  • Data: 2009-10-01 11:36:53
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy pisze:
    > Naprawdę szczerze polecem wykonanie kilku odbitek na papierze, a nie
    > przeglądanie kadrów w powiększeniu 1:1 na ekranie monitora (zazwyczaj
    > niestety LCD).

    Akurat zdjęcie dziewczyny z łódką mam zrobione u Kuby 40x30 i świetnie
    oprawione. Czyli najlepsza jakość. Jak wysyłałem plik nie otrzymałem
    żadnej informacji o przeostrzeniu ani jakichkolwiek narzekań, a prosiłem
    o ocenę pliku. Jakość super jak na kompakt. Wybacz ale dla mnie jesteś
    typowym forumowym mądralą bo już się wykręcasz od pokazywania przykładów
    bo coś tam i coś tam. Ja Ci podałem przykład zdjęcia które mogę w
    dowolnym momencie wyostrzyć na dowolny sposób, bo to zdjęcia akuarat ma
    potencjał do ostrzenia, Ty szukasz haka w jakiś moich odgrzebanych
    starych zdjęciach. Tak że jak już mówiłem chcesz zachować twarz pokaż
    zdjęcie z topowego body plus topowe szkło nastawione na ostrość. W innym
    przypadku zamilcz. A i proszę o ustosunkowanie się do prośby o krytykę.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.