  • Data: 2009-10-01 07:00:53
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 21:33, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Chyba Cię ta ostrość boli, czekam na kontr przykład. Przeostrzony obraz
    > to jest jak masz efekt halo przy krawędziach i schodkowanie na wszelkich
    > cieńszych liniach i artefakty. Tu tego nie ma więc jest po prostu
    > wyostrzone na żyletę. Ale czekam na twoje przykłady.

    No właśnie wszystko tak samo wyostrzone, do tego brak światła i cieni
    - słowem, nie obraź się - sama ostra papka.
    Co jest tematem tej fotki? Co chciałeś przekazać tym kadrem? Ja nie
    wiem, nic z tego kadru nie wynika. Tło bardziej przyciąga uwagę niż
    inne obiekty. Dla mnie ta fotka to zwykły pstryk, dla ciebie
    oczywiście może nieść zdecydowanie więcej emocji.

    No widzisz, nawet sam masz problem z przypisaniem kategorii do tej
    fotki. Najbardziej chyba pasuje kategoria "pstryk testowy".

    > nie będę Ci dziesięć razy powtarzać, że zacytuje Marka Wiszomirskiego:

    Jak już masz kogoś cytować, to cytuj mądre wypowiedzi, a nie
    wypowiedzi gburowatego chama.

    > Sam się sobie dziwie że z tobą dyskutuje. Jako jedne z niewielu
    > poświęcam Ci czas. Taki doświadczony fotograf jak Ty powinien mieć co
    > pokazać a Ty nic, tylko kompleksy swoje. Masz jaja to pokaż swoje
    > zdjęcia ostre jak żyleta.

    Czyli wg ciebie jedynym wyróżnikiem "dobrości" fotki jest ostrość?

    Zobacz jak te zdięcia są fatalne, same mydło i brak ostrości.
    http://bersson.gourl.org
    Pooglądaj również na przykład prace impresjonistów
    http://gourl.org/mlw

    I zastanów się ponownie nad przeostrzonymi koszmarkami.