  • Data: 2009-09-30 19:05:34
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 17:31, cichybartko <c...@g...com> wrote:
> [...]
    lensblurahttp://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5
    250034044618130338

> [...]
    > ;). Masz przykład efektu jak wygląda resamplowanie z głową. Nie podoba
    > Ci się to chętnie pooglądam twoje fotki w rozdzielczości webowej
    > resamplowane z automatu. Druga fotka to przykład tego jak to niby ta
    > dynamika matrycy nas ogranicza, więc było naświetlane na histogram i
    > później cienie ciągnięte oraz też resamplowane z głową. Przykład
    > przejaskrawiony ale tak miało być. Czekam na Twoje teorie jak wyciągnąć
    > maksimum ostrości, napisz krok po kroku, oraz konkretne przykłady.
    > Kolejna sprawa opisz teorię jak radzić sobie z tak kontrastową sceną jak

    Powołując się na jakąś fotkę, podawaj do niej linka, bo tak to nie
    wiadomo o co chodzi.

    "dziewczyna z łódką" ??? http://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5250034044
    618130338
    okropnie przeostrzona

    "druga" - jaka druga fotka ??? http://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5231867684
    777348866
    fatalnie mydlana
    trzeba było użyć blendy lub doświetlić UMIEJĘTNIE lampą

    "ogród" ??? http://picasaweb.google.pl/bartcich/Histogram#
    a co ten przykład ma przedstawiać?