  • Data: 2009-10-01 12:12:04
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 13:36, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Akurat zdjęcie dziewczyny z łódką mam zrobione u Kuby 40x30 i świetnie
    > oprawione. Czyli najlepsza jakość. Jak wysyłałem plik nie otrzymałem
    > żadnej informacji o przeostrzeniu ani jakichkolwiek narzekań, a prosiłem
    > o ocenę pliku.

    1. Ocena pliku a ocena fotki to jednak różnica
    2. Ocena fotki to też rozległe pojęcie. Techniczna ocena, artystyczna
    ocena ...
    3. No i przecież on zarabia na na fotkach, więc nie będzie pisał
    swojemu klientowi przykładowo "fotka do d... stop szkoda twojej kasy
    na wydruk stop ... itd" .. tylko wydrukuje, oprawi i zaliczy kasę ...

    > Jakość super jak na kompakt.

    Czy tylko chodzi o jakość ? Pytam kolejny raz.

    > Wybacz ale dla mnie jesteś
    > typowym forumowym mądralą bo już się wykręcasz od pokazywania przykładów
    > bo coś tam i coś tam.

    Spokojnie pokażę, pisałem że nie mam galerii w necie.

    > Ja Ci podałem przykład zdjęcia które mogę w
    > dowolnym momencie wyostrzyć na dowolny sposób, bo to zdjęcia akuarat ma
    > potencjał do ostrzenia,

    Pytam po co ostrzyć? Ostrzyć dla samego ostrzenia? Bezsens, który
    pokazałeś wyżej omawianą fotką - opinię o niej już napisałem
    wcześniej.

    > Ty szukasz haka w jakiś moich odgrzebanych
    > starych zdjęciach. Tak że jak już mówiłem chcesz zachować twarz pokaż
    > zdjęcie z topowego body plus topowe szkło nastawione na ostrość.

    Masz manię jakąś ostrości? Trauma po kiepskim kitowym szkle?

    > W innym
    > przypadku zamilcz. A i proszę o ustosunkowanie się do prośby o krytykę.

    Krytykę czego? Kogo? Bressona, impresjonistów, ciebie, muzykalnego
    Jasia ? Bardzo nieprecyzyjnie się wypowiadasz.