  • Data: 2009-10-01 19:22:49
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 17:46, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Cóż to tylko twoje skromne zdanie,

    Jasne, że moje. Wiesz jestem w takim wieku, że mam tylko swoje zdanie,
    które zdążyłem sobie wyrobić na różne tematy. Na temat fotografii
    również.

    > dla mnie to wyświechtane frazesy,
    > banały, slogany jak do ulotki do Zachęty ;).

    I dobrze, wolno ci.

    > Nie ma nic to tej ikony ale mogłeś być bardziej merytoryczny, bo
    > parametry o których mówisz są dla mnie niezmierzalne, opisujesz same
    > subiektywne odczucia.

    Przecież kilka wypowiedzi wcześniej napisałem, że fotki są
    beznadziejnie mało ostre, a nie które uwicznione obiekty są rozmyte,
    bo były w ruchu, a fotograf ustawił zbyt długi czas. Normalnie totalna
    amartoszczyzna. No i ten kompletny brak szczegółów, które pewnie
    zostały zbite zbyt dużym ziarnem. Generalnie materiał wejściowy
    kompletnie skopany i nawet wyostrzanie i liczne resajzy w górę i w dół
    made by muzyczny Jaś nic by nie pomogły. Słowem fotki nie do
    uratowania.

    > Ja mogę np. się pokusić o tezę że prawdziwa
    > fotografia się zaczyna u Ballena  http://www.rogerballen.com/a tu mamy
    > zwykły dokument ;).

    No tak jeden lubi sportowe coupe, drugi ciężarówki, faktycznie
    zapowiada się na owocną dyskusję.

    > Ale cóż faktycznie idę tropem bardziej doświadczonych i wrzucam Cię do
    > KF boś Ty zwykły troll i piszesz dla samego pisania.

    O jej, chyba się pochlastam z tego powodu.

    PS
    Dyskutując z tobą wyrobiłem sobie pogląd o tobie. Jawi mi się przed
    oczami młody człowiek o nieugruntowanym własnym ja, płynący z prądem
    ogólnie panujących poglądów / opini, broń Boże się wychylić.
    Nawet moja delikatna krtytyka, czy raczej brak przyznania ci racji,
    wywołuje u ciebie agresję w stosunku do mojej osoby. Człowieku, robisz
    coś, masz swój warsztat, to go udoskonalaj, jak jesteś pewien, że
    idziesz w dobrą stronę. I nie strzelaj fochów, bo ośmieszasz siebie.

    Forumowi miszcze, też nie lubią jak ktoś ma odmienne zdanie i nie biją
    im bezgraniczcznych braw i robią ochów i achów na i każdy pierd ...
    przepraszam fotkę.

    Pozdrawiam i życzę większej stanowczości i indywidualności. By młody
    koleżko.