  • Data: 2009-09-30 13:37:16
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 14:59, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > No i co z tego wynika? Nic.

    A szkoda, że dla ciebie nic nie wynika ....

    > Dalej dobieraj idiotyczne przykłady. Jeżeli fotografia kończy się dla
    > Ciebie na fotografowaniu zachodów słońca to nic dziwnego, że każdy
    > aparat jest dobry dla Ciebie.
    > Po co firmy produkują serie pro aparatów? Wystarczy przecież podstawowy
    > model. I nadal nie podałeś żadnego argumentu. Bzdurzysz tylko. Jak
    > zaczniesz fotografować w manualu to docenisz np. dwa pokrętła
    > sterowania.

    A gdzie używasz trybu M? Portret, krajobraz, architektura, macro,
    fotki u cioci ... tu naprawedę nie ma pośpiechu i jedno kółeczko
    nastaw w zupełności wystarczy, z resztą mam E-300 i mimo jednego kółka
    szybko i wygodnie można przełączać regulację czasu i przysłony.

    > W ciemnym lesie docenisz wstępne podnoszenie lustra,

    A co ty chcesz focić w ciemnym lesie z użyciem funkcji podnoszenia
    lustra? Ptaszki i zwierzątka? Nie boisz się, że ci uciekną.
    Na drzewa i grzybki, przy statywie i długim czasie naświetlania
    drgania od lustra są nieistotne.

    > ciemnych pomieszczeniach gdzie nie wolno korzystać z lustra docenisz
    > mniej szumiącą matrycę przy wyższych ISO.

    Z czego nie można korzystać? Z lustra? No to trzeba nie D90 kupić,
    tylko jakiś kompakt.

    Następnym razem pisz precyzyjniej, bo nie chce mi się domyślać o co ci
    chodzi. Lustro, lampę, statyw ...

    > Przy robieniu sesji z modelką,
    > która ma ograniczony czas docenisz zapis kilku predefiniowanych WB,

    A RAW do czego jest?
    Poza tym to modelkę gdzie fotografujemy? Studio, plener? A może plener
    w otoczeniu nastrojowych świetlówek i innych sodówek z zastosowanie
    modnej techniki światła zastanego ... hahahaha

    > docenisz śrubokręt w body.

    Takie archaiczne problemy to ma chyba tylko Nikon i Sony.

    > W czasie fotografowania wyścigów
    > samochodowych, zawodów sportowych docenisz więcej punktów autofokusa,
    > szybsze zdjęcia seryjne.

    No popatrz, to 10, 20, 30 lat temu ludzie wcale nie robili fotek z
    szybko przemieszczającymi się obiektami ...
    Jak ktoś jest myślący to i z MF zrobi dobre fotki w takich sytuacjach.

    > Przy długich manualnych obiektywach docenisz
    > ostrzenie w LV.

    Aaaa zapomiałem, że Nikon kiepsko współpracuje ze starymi manualnymi
    obiektywami ....Brak potwierdzenia ostrości ...

    > Można jeszcze tak długo ciągnąć. Aparat ma nie
    > przeszkadzać w robieniu zdjęć,

    Najwięcej przeszkadza w robieniu zdięć brak wiedzy u fotografa, a nie
    aparat.

    > a często proste modele zaczynają
    > przeszkadzać.

    Albo tak się jedynie wydaje niektórym operatorom tych prostych modeli.

    > P.S. Miałem już trochę różnych aparatów i zmiany następowały dlatego, że
    > czegoś mi brakowało.

    Zazwyczaj pewnie udanych fotek?