  • Data: 2014-10-19 19:27:08
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-19 17:44, Sylwester Zarębski wrote:
    > Skoro "pełna zgodność" nie jest zachowana w rozumieniu logicznym, to
    > taka informacja jest błędna.

    Podawałem ten przykład kilkukrotnie, ale powtórzę, bo chyba wciąż nie
    dotarło.
    Co, jeśli jedno z dwojga (obiektyw, puszka) jest uszczelnione, a drugie
    nie? Czy są "w pełni zgodne"?

    Resztę napisał Jacek. Obiektyw DT podpięty do korpusu FF nie traci
    absolutnie nic ze swoich własności, więc po prostu nie ma szans na
    uznanie takiej reklamacji. Zostawmy w ogóle tę kwestię.

    Teraz kwestia puszki, bo przecież to ją powinien Marek reklamować,
    a nie obiektyw. Czy A99 traci coś po przypięciu obiektywu DT?
    Tak - traci trochę rozdzielczości.
    Czy to oznacza niepełną zgodność?
    Zależy od definicji "pełnej zgodności". Nie wiadomo, co sprzedawca
    ma na myśli, więc w jaki sposób chcesz wykazać błąd?

    W moim "rozumieniu logicznym" biały obiektyw nie jest zgodny z czarnym
    aparatem. Twierdzę, że moje "rozumienie logiczne" jest bardziej mojsze
    niż twojsze. No i co z teraz?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski