eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 12 Oct 2014 21:44:17 +0200
    From: JD <j...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542e6d61$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0mb8d$59d$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <m0opqs$pgv$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <m0s182$7aq$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <m0s4gn$vdo$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <5432953a$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
    <m10upf$hl0$1@news.icm.edu.pl>
    <543401fd$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <m112vd$gt9$1@news.icm.edu.pl>
    <54341172$0$12621$65785112@news.neostrada.pl>
    <m11gi2$9mj$1@news.icm.edu.pl>
    <54346ab8$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
    <m13dca$inj$1@news.icm.edu.pl>
    <54358739$0$6869$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1445e$jus$1@news.icm.edu.pl>
    <5435990b$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1466q$ltf$1@news.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <m1466q$ltf$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <543ada07$0$17121$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-67-132-130.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1413143047 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 17121 89.67.132.130:65497
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905215
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-08 22:18, Marek pisze:
    > W dniu 2014-10-08 o 22:05, JD pisze:
    >
    >>> Szczerze mówiąc nie mam bladego pojęcia skąd wziął się termin
    >>> "eksperymentowania na klientach".
    >>
    >> No pisałeś, że stoisz z robotą, że drukujesz dla klientów,
    >> że zwracają uwagę, że kalibrowałeś cały tor.
    >>
    >> Nie pisałeś? A pytania na te tematy zadajesz od chyba trzech lat.
    >> Nie chce mi się sprawdzać.
    >
    > Nooo tak, zgadza się... ale jaki ma to związek z eksperymentowaniem na
    > klientach? Nie zrozumiałem do czego nawiązujesz a już w szczególności w
    > kontekście treści niniejszego wątku, który ma się nijak do tego, że
    > powoli zmieniam hobby w biznes, który pozwala mi na finansowanie pasji.
    > Jeśli robię coś dla klienta, to zawsze "eksperymentuję" bo albo mu się
    > spodobają efekty albo nie. Chyba każdy fotograf tak "eksperymentuje" -
    > jeśli to masz na myśli.
    >

    A jak to nazwać inaczej, jeśli oferujesz usługi fotograficzne,
    a nie znasz aparatu, którym fotografujesz?
    Nie ma to związku z głównym tematem wątku. To moje oddzielne pytanie.

    Zawodowi fotografowie, których znam, czasem opierają się
    o automatykę body lub obiektywu, ale znają ją od podszewki
    i wiedzą, czego spodziewać się po lampie błyskowej, po pomiarze TTL,
    i wiedzą jakie szkło do ich body będzie pasowało.

    Ty zwyczajnie psujesz im rynek.

    Jeśli się mylę, to uchyl rąbka tajemnicy
    i napisz jaką rolę w Twoim biznesie odgrywa fotografia.

    --
    Pozdrawiam
    JD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: