eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0khgp$hpv$1@news.icm.edu.pl>
    <542dcfb6$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1mf1uze6b7hf4$.o1qsdq7y8sdy.dlg@40tude.net>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Date: 10 Oct 2014 11:59:47 GMT
    Lines: 19
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
    X-Trace: 1412942387 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12645 79.173.20.102:50958
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905174
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

    >>> Poza tym bez zmian. Na podstawie materiału informacyjnego czy
    >>> reklamy możesz wywalczyć ukaranie firmy i nakaz
    >>> sprostowania/poprawienia tychże. Nie wywalczysz zwrotu pieniędzy za
    >>> towar.
    >>
    >> W jaki sposób zatem dobrać taki sprzet?
    >> Skoro firma moze sobie gadac nie biorąc za to odpowiedzialności?
    >
    > Trzeba obejrzeć towar przed zakupem w sklepie i sprawdzić jak działa z
    > posiadanymi akcesoriami, albo kupić zdalnie, wziąć paragon, a po
    > sprawdzeniu odesłać sprzedawcy paragon i poprosić o fakturę.
    >
    Takiemu podejsciu mówie glosne NIE.
    Po to kupuje towar od profesjonalistów i opieram sie na ich wiedzy aby z
    tej wiedzy korzystać.
    nie gniewam sie na ich błedy, ale brak odpowiedzialnosci za nie to zwykłe
    buractwo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: