  • Data: 2014-10-09 12:10:13
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-09 11:02, Marek pisze:

    > Jak dla mnie wytłumaczenie jest jedno i dość jasne - spadła sprzedaż
    > obiektywów Sony A więc trzeba było "coś" zrobić. A7 to bagnet E.

    A obiektywy ff do A99 to nie jest bagnet A? Masz jakieś statystyki na
    temat sprzedaży pełnoklatkowych obiektywów z bagnetem A czy znowu sobie
    dopowiadasz coś, czego nie ma? Poza tym to ograniczenie jest od
    pierwszej pełnoklatkowej lustrzanki Sony, więc co, spadła im sprzedaż
    zanim zaczęli sprzedawać pełnoklatkowe lustra?
    Skoro jak twierdzisz Sony chce chronić sprzedaż szkieł pełnoklatkowych,
    to nie uważasz, że to samo zrobiliby na bagnecie E?

    --
    marcin