  • Data: 2014-10-17 02:00:20
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1mdi9$le4$...@n...news.atman.pl

    > Na pocieszenie ;) dodam, że VoIP czasami straszliwie
    > charczy -- nie wiem, dlaczego, ale wystarczy ;)
    > zrestartować telefon, aby nie było charczenia.

    Raczej nie warto próbować VoIPa bez restartowania telefonu. :)
    Ale po restarcie -- OK. Niestety nie wiem, jak długo.

    Na apdejcie Monster zyskał_inaczej pod względem dwubiegunowości
    jasności wyświetlacza. Przed apdejtem jasność wyświetlacza zmieniała
    się płynnie tak, że tego nie było widać. Teraz jasność wyświetlacza
    zmienia się skokowo tak, że albo wyświetlacz jest za jasny, albo za
    ciemny...

    Z Overmaxem nie ma tego problemu -- zwykle (prawie zawsze) świeci na maksa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'