  • Data: 2014-10-17 14:06:04
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5440f750$0$25084$6...@n...neostrada.pl

    > Ale nastąpiło to dopiero wtedy gdy Castor był zainstalowany?

    Castor to flagowiec Monstera. Nawet teraz potrafi wcisnąć się gdzieś.
    (wczoraj go znów usłyszałem!!!)

    > No właśnie - być może w Monsterze jakieś doinstalowane aplikacje powodowaqły te
    resety...

    Może -- ale Overmax nie restartuje się a inni użytkownicy
    Monstera też narzekali na częste restarty samoistne.
    Ace też nie restartował się, ale że często rozładowywał się do zera...

    > Czyli u Ciebie nie ma żadnego zysku z tej baterii która jest tak chwalona przez
    użytkowników Bestii.

    Jest -- telefon jest ciężki.

    > Ot taki zwykły przeciętniak o pojemności 1800 a nie takie monstrum jak w Monsterze.
    No bo chyba nie powiesz że w z twoim stylem
    > używania telefon z baterią o pojemności 1800 musiałbyś ładować 4 razy dziennie?

    Nie wiem, co by było. Monster jako nawigacja starczy na 5 godzin.

    > No zobaczymy jak się będzie sprawował po tym powrocie do ustawień fabrycznych... W
    odróżnieni od Ciebie widzę w necie zdecydawaną
    > większość użytkowników która chwali ten telefon, i nie sądzę żeby w tym mieli jakiś
    określony cel.

    Chętnie bym Ci sprzedał -- gdyby nie koszt transportu. :)
    Pod jednym względem jest OK -- dualSIM nie sprawia problemów.

    Nawet ktoś pisze, że to telefon porównywalny z SG3.
    HighEnd!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'