  • Data: 2014-10-16 12:43:43
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 543f9928$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > A dźwięk z głośnika nie z tego co powinien?

    Właśnie przez to zostało rozwalone moje ucho.

    > A to częste zawieszanie

    Zawiesza się jedynie aparat fotograficzny.
    Telefon często restartuje się samoczynnie.
    (może teraz będzie inaczej; Overmax nie restartuje się)

    > i pożeranie zasobów baterii?

    Jest ciepły i raczej wymaga codziennego ładowania.
    Jeśli ktoś używa tego telefonu tylko jako telefonu komórkowego
    i nie włoży karty Aero2 -- zapewnę cieszyć się będzie długim
    czasem życia akumulatora, ale po co wówczas kupować takie coś?

    > Przecież tylu użytkowników chwali Monster,
    > a u Ciebie on wydaje się być najgorszym na rynku telefonem.

    Dla mnie to najgorszy zakup życia.
    Wielu zauważyło w necie, że zły telefon -- nawet podałem
    dwa linki do stron ,,stowarzyszeń anty-Monsterowych''.

    IMO chwalą lub chwalili:

    - nieświadomi
    - ci, którzy tylko o nim czytali lub słuchali
    - ci, którzy go sprzedawali

    Natomiast można zauważyć, że jest wytrzymały -- upadek z roweru.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'