    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Date: Sun, 28 Apr 2013 23:44:21 +0200

    >Tył to powiedzmy rozumiem, chociaż w jednym aucie mam, w drugim nie i w
    >sumie dla mnie bez różnicy. Ale przód? Po co Ci czujniki z przodu?

    To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą skraju
    maski...

    >W przedniej są znacznie cieńsze druciki niż w tylnej, lubi się to czasem
    >zepsuć i potem wkurwia -- a taka szyba jest droga.

    Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na
    myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru) -
    dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania wycieraczek
    podczas opadów marznącego deszczu.

    >Odpuść sobie, zbyt egzotyczne. To jest auto dla tych, którzy właśnie chcą
    >ten napęd na 4 koła.

    Nigdy nie jeździłem autem z takim napędem - nie specjalnie mi to
    przeszkadzało. Domyślam się, że nisko położony ze względu na silnik, punkt
    ciężkości, powinien powodować rewelacyjne odczucia trakcyjne. Jednak
    zwróciłem uwagę na tę markę właśnie ze względu na chore ceny Hondy.
    Stylistyka i jakość materiałów mnie urzekła. Nawet w najuboższej wersji
    tapicerki materiałowej, wszystko było wykonane nadzwyczaj dobrze. Nic nie
    skrzypi, jak ma to miejsce w Toyocie Avensis II

    >To wyższa klasa niż cała reszta, też odpuść, drogie w eksploatacji.

    OK.Nie brałem specjalnie pod uwagę, ale wpadło w oko kilka ładnie
    utrzymanych egzemplarzy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??