  • Data: 2013-04-29 00:36:32
    Temat: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Minusów Ci nie podam do twoich propozycji, bo każdy egzemplarz używany
    > będzie miał swój indywidualny minus.

    To niestety wiem - przeglądając luźno przez ostatni rok ogłoszenia,
    doszedłem do wniosku, że stałem się zwyczajnie wybredny, a może tylko
    odrobinę bardziej świadomy. :)

    > Mogę ci tylko doradzić to żebyś nie kupował czegoś co 3 RAZY nie
    > sprawdzisz i nie przekalkulujesz.
    > Nie napalaj się na konkretny model (w sumie podałeś kilka więc raczej nie
    > ślinisz się do jednego).

    Podałem kilka, bo byłem "napalony" na konkretną markę i ceny oraz badziew,
    jaki próbuje się wcisnąć w ogłoszeniach mnie totalnie zniechęciły. Czekanie
    na "okazję" się nie sprawdziło, a zakładany budżet w przypadku egzemplarza
    godnego uwagi, niebezpiecznie się podwajał. Doszedłem do wniosku, że
    <wszyscy> handlarze nadużywają słowa "bezwypadkowy", a niektórzy wręcz nie
    pamiętają, która strona była malowana i po jakiej "kolizji".
    Wiem, że w tym chorym kraju każdy każdego próbuje wydupczyć, ale gdzieś musi
    być jakaś granica. Dochodzę do wniosku, że takich dinozaurów jak ja
    uważających, że klientowi należy się chociaż odrobina uczciwości pozostało
    już niewielu.

    > *Dobra* diagnostyka auta (silnika) to klucz to całej idei kupowania fury.

    Niestety to jest uwarunkowane umiejętnościami mechaników z pobliskiego, do
    miejsca sprzedaży ASO konkretnej marki. Jak trafię egzemplarz, który mi
    będzie odpowiadał wizualnie, to wizyta w ASO będzie obowiązkowa.
    Z komentarzy na forach wnioskuję, że różnie jednak bywa z tymi
    umiejętnościami i wiedzą mechaników. Dlatego staram się poznać wszystkie
    bolączki danej marki, żeby choć wiedzieć, o co zapytać w serwisie.

    > A do listy dopisz koniecznie Volvo S60. Za 30 tys zł kupisz w porównaniu w
    > twoimi propozycjami mega wspaniałe auto i zajfajnym wyposażeniem do
    > 2007-8.. Gama silników ogromna. Jedynie co trzeba omijać to skrzynie
    > autmatyczne i porządnie sprawdzić zawieszenie Four-C (naprawa kosztuje 8 -
    > 10 tys zł). Wnętrze, wyposażenie Volvo bije na łeb twoje propozycje.

    A S60 występowało w kombi? Ten warunek niestety nie podlega (przynajmniej
    chwilowo) dyskusji z małżowiną :)
    V60 owszem, też ładne z zewnątrz, ale... nie stać mnie na rocznik >=2011
    Ładny z zewnątrz, ale ja jakiś dziwny jestem i stylistyka wnętrza mi się
    zwyczajnie nie podoba. Jak mam patrzeć na konsolę centralną i kierownicę
    przez kolejne lata, to wolę odpuścić.
    Pozdrawiam.
    WOJO