  • Data: 2013-04-29 01:00:39
    Temat: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    >> http://allegro.pl/lancer-x-navi-bixenon-skora-serwis
    -aso-lpg-i3178301047.html
    >> http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-1-8-16v-sportbac
    k-C27288172.html

    Miałem liftbacka - fajna sprawa - po rozłożeniu siedzeń i zdjęciu półki dało
    się zmieścić nie rozłożony rower do środka.
    Ale teraz niestety podejście pragmatyczne - kombiiiiiii :)

    > Siedziałeś w środku ?
    > Te plastiki to padlina. Ale to już niestety standard nowych autach
    > robionych z kupo-litu.

    > To prawda, choćby w porównaniu z corollą sprzed trzynastu lat. Ale
    > dokładnie takie same są w nowej corolli, a w aurisie czy i30 są jeszcze
    > gorsze.
    > Na poieszenie - w evo są takie same ;-)
    > Wiekszym problemem jednakże jest lakier, w porównaniu z nim plastiki to
    > mały pikuś. Ale u konkurencji podobnie.

    To nie specjalnie jest pocieszające, że wszędzie główną rolę grają
    księgowi...

    > No i siedzę w nim codziennie, od czterech lat z hakiem. Na korzyść -
    > bardzo dobre wyposażenie za rozsądną cenę, trakcja, bezawaryjność.
    > Plastiki, siedzenia i lakier to najczęściej wymieniane minusy, ale to
    > akurat do przeżycia.

    Marki jakoś do tej pory nie prześwietlałem, a może warto się zastanowić. Co
    do plastików, jeżeli są dobrze dopasowane i nie skrzypią oraz nie łuszczą
    się po 5 tysiącach przejechanych kilometrów, to są do zniesienia.
    Oczywiście auto nie może składać się z samych plastików, bo nie tędy droga -
    dlatego jakoś tak nie mogłem przemóc się w kierunku dwóch konkurentów z
    Półwyspu Koreańskiego, choć może ulegam stereotypom.
    Pozdrawiam.
    WOJO