  • Data: 2013-04-28 23:59:43
    Temat: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 23:44:21 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

    > To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą
    > skraju maski...

    > Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na
    > myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru)
    > - dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania
    > wycieraczek podczas opadów marznącego deszczu.

    mamy w firmie kilkaset fordów i nie widziałem, żeby niedziałające grzanie
    przedniej szyby było zauważalnym problemem. Faktem jest, że powoduje
    spływanie wody, która zamarza na wycieraczkach i to już wkurza. Ale
    sumarycznie to fajny patent jest

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?