  • Data: 2022-12-08 16:02:31
    Temat: Re: Niedrogi inwerter 3kVA współpracujący z lifepo4
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Dec 2022 11:51:28 +0100, Janusz napisał(a):

    > I chyba już na tym zakończyłeś karierę na tej grupie a na pewno w tym
    > wątku, po takim dictum tylko idiota będzie ci jeszcze pomagał.

    Nie pomyliłeś się?

    Było pytanie po co tyle.
    Odpowiedź prosta: 1 string ma tylko 4,5kW
    A więc proste jest, że jeżeli ktoś ma zapotrzebowanie powiedzmy ma 6kW, to
    nie wystarczy jeden, obsługujący tylko 4,5.
    Natomiast jeśli jest gdzieś silnik trójfazowy (np. typowy klatkowy przy
    hydroforze), to nie zasili się go z jednej fazy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam