  • Data: 2022-12-13 10:14:16
    Temat: Re: Niedrogi inwerter 3kVA współpracujący z lifepo4
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2022 o 22:18 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> pisze:

    > Oczywiście, że nie ...

    serwisant z growwata przy okazji odpalania mojego innego falownika
    (online) mówił, że na alii są te które nie przeszły kontroli jakości (bo
    nie trzymały parametrów). Dlatego można je kupić taniej niż kupuje
    dystrybutor w hurcie.
    Growwat nie prowadzi sprzedaży poza oficjalnym kanałem dystrybucji.

    > W skrajnych przypadkach mam (zmierzone, nie teoretyczne) pobory z faz
    > większe niż 5kW.

    Długo trwają te skrajne przypadki? - ten falownik wg dokumentacji
    wytrzymuje 2x moc znamionowa przez 5s.

    TG