  • Data: 2022-12-13 10:52:07
    Temat: Re: Niedrogi inwerter 3kVA współpracujący z lifepo4
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.12.2022 10:14, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > serwisant z growwata przy okazji odpalania mojego innego falownika
    > (online) mówił, że na alii są te które nie przeszły kontroli jakości (bo
    > nie trzymały parametrów). Dlatego można je kupić taniej niż kupuje
    > dystrybutor w hurcie.
    > Growwat nie prowadzi sprzedaży poza oficjalnym kanałem dystrybucji.

    I wszystko jasne ...

    > Długo trwają te skrajne przypadki? - ten falownik wg dokumentacji
    > wytrzymuje 2x moc znamionowa przez 5s.

    Od kilkudziesięciu sekund do kilku minut. Wydaje mi się, że to jest
    spowodowane załączeniem pompy głębinowej, czajnika, etc. przy
    równoczesnej pracy energochłonnych sprzętów typu płyta indukcyjna,
    pralka, zmywarka, etc.

    Muszę popatrzeć do kwitów rozdzielni albo sprawdzić organoleptycznie.

    Ale to byłoby chyba do ogarnięcia - w sumie pompa, czajnik to są
    potencjalni kandydaci do wyrzucenia poza inwerter off-line.

    Piotrek