  • Data: 2022-12-12 22:18:24
    Temat: Re: Niedrogi inwerter 3kVA współpracujący z lifepo4
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.12.2022 20:09, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Z polskiej dystrybucji z polską gwarancją?

    Oczywiście, że nie ...

    > Growwat kiedyś twierdził [...]
    >
    > Na pewno nie.
    >
    > To rozdziel ten obwód "reszty urządzeń" na dwie fazy/dwa falowniki.
    > Czyli zrób L1 na Falownik 1 i L2 na F2. Jak im w takiej konfiguracji
    > później zewrzesz przełącznikiem L1 z L2 na wejściu to się nic nie
    > dzieje. Jak jest prąd z sieci to są zasilane z dwóch faz, jak jest
    > agregat to z jednej.

    W skrajnych przypadkach mam (zmierzone, nie teoretyczne) pobory z faz
    większe niż 5kW.

    Nie ma problemu przy zasilaniu z sieci/agregatu, natomiast falownik
    off-grid tego nie uciągnie ...

    Natomiast dołożenie większego falownika (lub zrównoleglenie na fazach)
    to już mi się nie spina na poziomie tak zwanego zdrowego rozsądku ...

    No nic, muszę się zastanowić co wyrzucić zza falowników off-grid. Na
    szczęście do większych poborów mam oddzielne kable do rozdzielni.

    Dzięki za sugestie.

    Piotrek