    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 28 Aug 2020 16:38:14 +0200

    Thu, 27 Aug 2020 20:43:05 +0200, nadir

    > Jakich pytań? Dlaczego w przyszłości nie będzie chętnych do zarabiania
    > na prądzie?

    Nie wiesz jakie pytanie zadałeś? To przeczytaj ponownie. Chętni do
    zarabiania to już są, i żeby zarabiać muszą serwować wysokie ceny. Sprawdź
    może ile kosztuje kWh prądu w gniazdu firmę, a ile krzyczą za kWh w
    ładowarce i SPRÓBUJ zrozumieć (uprzednio zasięgając info u specjalistów w
    temacie) dlaczego jest tak drogo. To nie będziesz zadawać takich
    absurdalnych pytań.

    > Akcyza, VAT, cło, myto czy cokolwiek sobie wymyślisz, to nadal będzie
    > danina. I nikogo nie obchodzi, czy coś komuś szkodzi, czy nie, tylko ile
    > z tego można wyciągnąć kasy.

    Pomidory, ziemniaki, jabłka etc. akcyzą objęte nie są, ale wszystko co
    szkodzi ludziom, tj. węgiel, paliwo, alkohol, papierosy już są nią objęte.
    Gdyby było tak jak piszesz, to wszystko byłoby akcyzowane, no ale przecież
    nie jest! Pobudka!

    --
    Pozdor
    Myjk