  • Data: 2020-08-29 15:33:45
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 29 Aug 2020 15:12:43 +0200, cef

    > A skąd u Ciebie taka wiara w niskoemisyjność elektryków?

    Ja rozumiem czym jest niska emisja, i jaki ma wpływ na ludzi, ty (i inni)
    nie rozumiesz, boś ignorant.

    > Kiedyś twierdziłem tu w oparciu o internetowe bazgroły, że
    > w sumie ślad węlgowy czy emisyjność jest dla tych samochodów
    > podobna.

    Po czym podwinąłeś ogon i uciekłeś bo argumentów ci brakło, a teraz znowu
    zaczynasz i pewnie zaraz znowu się wycofasz rakiem. :P

    > Więc nie przesadzałbym z tym truciem.
    > Nasz prąd jest jednak głównie z węgla,

    Jest z węgla, ale spaliny są filtrowane i redukowane, do tego emitowane
    wysoko. Do tego wspierane już obecnie 20% z OZE...

    > więc ogólnie
    > w całym cyklu zycia samochodu elektrycznego tylko
    > nieliczni korzystaliby jedynie z OZE.

    ...i cyklicznie się to zmienia i z każdym rokiem coraz więcej EV i u nas
    będzie jeździć na OZE. To powolne działanie to jest własnie wynik
    ignorantów takich jak ty.

    Ja w 4 dni od ruszenia instalacji PV, pomimo mizernych warunków pogodowych,
    wyprodukowałem już 130 kWh, zaś mój samochód zużył połowę tego.

    > Statystycznie jak będzie to robić większość - do czego zachęcasz -
    > to będą truć bardziej.

    Weź przeczytaj ponownie jaką bzdurę napisałeś. Skoro trują ludzi mniej niż
    spaliniaki, to im ich będzie więcej tym mniej będą truć. Ja nie wiem, czy
    wy ludzie węchu nie macie? stań jeden z drugim koło ruchliwej ulicy i
    powąchaj jak tam śmierdzi spalinami aż czasami przytyka...

    --
    Pozdor
    Myjk