  • Data: 2018-07-11 16:29:26
    Temat: Re: Navitel
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-11 o 13:26, J.F. pisze:

    > A skad wiesz na ktora ulice masz jechac ?
    >
    > Nieznane miasto, pierwszy raz tam jestes.

    Ale nie jestem kretynem i zanim ruszę to sprawdzę na jaką ulicę
    mam wyjechać. Jak widać nie wszyscy jeszcze wpadli na takie
    rozwiązanie, wolą poczekać aż komputery i techniki zastąpi
    ich działanie.

    > A oczywiscie :-)
    >
    > Sprobuj przejsc z sali 301 do 225 w budynku A-1 PWR.
    >
    > Albo trafic na oddzial ortopedyczny nowego szpitala wojewodzkiego we
    > Wroclawiu.
    >
    > Albo dojsc do SOR szpitala uniwersyteckiego przy Borowskiej.
    >
    > Albo pochodzic po szpitali wojskowym
    > http://www.4wsk.pl//files/images/MAPA_ZEW_290X180-6%
    20-%20INTERNET.JPG

    Bez przesady, mam w mieście Państwowy Szpital Kliniczny nr 4 który
    zajmuje kilka budynków a główny ma ze trzy skrzydła.
    I tam tak jak wszędzie wystarczy wzrok, rozum i umiejętność czytania.
    Umiejętność pisania nawet na grupach się nie przydaje. :-)