  • Data: 2018-07-11 20:24:14
    Temat: Re: Navitel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pi5cve$sam$...@n...news.atman.pl...

    >Praktyka pokazuje że częste błądzenie to domena ludzi bez wyobraźni i
    >źle zorganizowanych. Dla mnie zatarasowany przejazd czy nieczynny
    >korytarz do punktu docelowego nie oznacza błądzenia jak sugerujecie.

    A to zapraszam do PWr ... choc moze cos polepszyli :-)

    A1 to taki czworoscienny budynek z wewnetrznym patio
    https://www.google.com/maps/@51.1076123,17.0616829,1
    49m/data=!3m1!1e3

    schody sa na rogach, problem w tym, ze jak przejdziesz z numeru 201 w
    kierunku 225, to sie moze okazac, ze za 220 jest sciana.
    Wiec wracasz, idziesz z drugiej strony ... i znow sciana za sala np
    238.
    Bo trzeba zejsc pietro nizej, i tam mozna spacerowac dookola, przejsc
    do wlasciwego pionu, wejsc w gore i dopiero szukac na wlasciwym
    korytarzu.

    A poniewaz dwa segmenty sa łukowate, to nie widzisz tej sciany zanim
    to niej nie dojdziesz :-)

    Oczywiscie mozna byc dobrze zorganizowanym i zaczac od poszukania
    planu lub spytania portiera ...

    IMO - to ma jeszcze jedna zalete - jesli rozstawy ulic sa dobre, to
    zielona fala moze na nich dzialac.

    A jak kazda ulica roznej dlugosci, to wszedzie nie da rady.

    A jak jest zachmurzenie i nie wiesz gdzie wschod ?

    >Jesli nie wiem to tylko trzeba popatrzec jak sie numeracja uklada.

    Zebyz to bylo takie proste.
    Ulica 19 Wschodnia, ale jest i 19 Zachodnia.

    Czasem jednak europejskie ciagoty zwyciezaja i mamy Lincoln Street,
    Road, Drive, Lane, Ave., Blv., Sq., Plaza. ...

    >Tam mają stosunkowo niedawno budowane ulice.

    Jak sie tak czasem patrze na Wroclaw, to sie zastanawiam kto to
    planowal.
    I po co - zeby na mapie ladnie wyglądało ?

    >Jak taki Amerykanin zacznie błądzić po europejskich starych
    >uliczkach to nie może pojąć że ulica może mieć kształt podkowy
    >i wjeżdżając w nią od wschodu na wschód wyjedzie.

    I u nich sie zdarzaja rzeki, wzgorza, bagna - znaja i to.

    J.