  • Data: 2018-07-11 16:22:33
    Temat: Re: Navitel
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-11 o 15:08, s...@g...com pisze:

> [...]
    do tych 4 ulic wspomnianych uprzednio. Czyli natychmiastowa wiedze ze za sciana na
    prawo jest polnoc i ulica dworcowa.

    > Niektorzy tak maja. Mam wrazenie ze zostales odebrany jako taki czlowiek ktory ma
    umiejetnosc sledzenia gdzie jest i w kazdej chwili moze wskazac palcem wyjazd z
    takiego parkingu na ulice "dworcowa".

    Wynik mylenia rzeczywistości z oglądanymi filmami gdzie bohater
    na wyświetlaczu ma mapkę pomieszczeń z kierunkiem ucieczki.

    i nie wie w ktory wyjazd wjechac aby trafic na te ulice z parkiem ktorej nazwy nie
    pamieta a chce uniknac wbicia sie w ulice z dworcem bo tam jest korek.

    > To nie zawsze takie proste. Poza tym co mi po drogowskazach jak nie wiem jak sie
    nazywa ulica przy dworcu ktorej bym chcial uniknac (aby trzymac sie narracji z
    dyskusji). Niby sie da ale czasem trzeba zrobic dodatkowe kolko po parkingu aby
    wywnioskowac ktory wyjazd jest tym ktory nam pasuje. A drugie kolko to juz "zgubienie
    sie" bo jednak sie nie wiedzialo gdzie jechac.

    Jak jestem w obcym terenie, nie znam miasta, parkingu też to wyjeżdżając
    będę wiedział na jaką ulice chcę wyjechać. Jak ruszę zanim się tego
    dowiem to jeżdżenie w kółko nie będzie bładzeniam a głupotą spowodowaną
    brakiem myślenia.

    wyjatkowy. I to nie tylko jako czlowiek na tle kobiet ale i jako mezczyzna.

    sie jakkolwiek ogarnac szukajac na slepo czegokolwiek znajomego.

    > A to juz sami pewnie wyjasnia jak beda chcieli :)

    :-)