  • Data: 2018-07-11 17:27:25
    Temat: Re: Navitel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pi548j$k9g$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-07-11 o 13:26, J.F. pisze:

    >Ale nie jestem kretynem i zanim ruszę to sprawdzę na jaką ulicę
    >mam wyjechać. Jak widać nie wszyscy jeszcze wpadli na takie
    >rozwiązanie, wolą poczekać aż komputery i techniki zastąpi
    >ich działanie.

    Nie sprawdzisz, bo twoja nawigacja online pod ziemia nie dziala, z
    braku internetu :-)

    owszem, mozna byc przewidujacym, odpalic nawigacje na powierzchni,
    zanim sie do samochodu zejdzie :-)

    Nawigacja typu janosik to osobny problem, bo stara mapa to tak
    niechetnie ulice nazywa ...

    20-%20INTERNET.JPG

    >Bez przesady, mam w mieście Państwowy Szpital Kliniczny nr 4 który
    >zajmuje kilka budynków a główny ma ze trzy skrzydła.
    >I tam tak jak wszędzie wystarczy wzrok, rozum i umiejętność czytania.

    Jak sie okaze, ze niektore korytarze z powyzszego planu sa zamkniete
    to inaczej bedziesz mowil.
    Dodaj, ze zapewne nie masz planu, po paru wycofaniach nie bedziesz juz
    wiedzial gdzie jestes, a wystarczy jedna nieprecyzyjna lub przegapiona
    strzałka, zeby sie pogubic.
    I trafic w miejsce, gdzie juz nie ma dalszych strzalek.

    Tak nawiasem mowiac ... dawno temu, przed era GPS i google maps,
    mialem wielka ochote pojechac z Wrocka do Zakopanego droga nr 44,
    przez Gliwice, Mikołow, Tychy, Oswiecim.
    Z pol godziny krecilem sie po centrum Gliwic szukajac jakiegos
    pasujacego drogowskazu ... no ale oznakowanie Slaska to byl osobny
    temat, a moze nawet i jest.

    Mowisz, ze wystarczy wzrok, rozum i umiejetnosc czytania ?

    To najpierw rzut oka na mape
    https://www.google.com/maps/@50.2807011,18.7349841,1
    1.5z
    A4 nie ma, jedziemy 88 od Opola ... i chcemy do Mikołowa ...

    lepszej mapy nie masz, no dobra - mozesz zooma lekko powiekszyc...

    https://goo.gl/maps/VjtjtzQ9Qsv

    Czas start ... ciekawe ile to dzisiaj zajmie ...

    J.