    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Napijesz się, naćpasz a wypadek i tak by się wydarzył....
    Date: Fri, 21 Jul 2023 18:56:38 +0200

    W dniu 21.07.2023 o 18:32, J.F pisze:

    > I po co?

    No właśnie - nagranie jest, wyniki sekcji są, nawet toksykologia nic już
    nie zmieni. Umorzenie z powodu śmierci sprawcy.

    > jak na matkę, a prowadził syn i się zabił, to należy sie odszkodowanie
    > z OC ?

    A czemu ma sie nie należeć?

    > A jak nie syn, tylko znajomy prowadził?

    Bez znaczenia - OC jest na brykę. Zostaje kwestia regresu, ale zakładam
    że matka się zrzecze spadku;)

    > To sie muszę doszkolić :-(

    Po co? tylko uważaj na siebie i na kulsonów;)

    > Ale zwolnic troche powinien.

    Co by nie zrobił - w momencie jak zaczął ciąć słupki z tą prędkością coś
    odjebać musiał. Najoptymalniej to by było się chyba w ten cały remont
    wpierdolić.

    > Ale w jakim sensie " żadnej tragedii nie było" ?
    > Działania rozmyślne, a nie tragedia?

    Mam na myśli co trzeba mieć we łbie, żeby będąc trzeźwym wsiąść sobie z
    do sportowej bryki z kolesiem co ma ponad dwa promile za kierownicą żeby
    sobie pozapierdalać. Jak dla mnie żadnej tragedii nie było. Czterech
    idiotów się zabiło szczęśliwie nie zabierając ze sobą nikogo. Powiem że
    nawet się dobrze złożyło, bo jakby nie to to byłaby szansa że kogoś
    niewinnego zabiją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!