  • Data: 2023-07-21 20:20:19
    Temat: Re: Napijesz się, naćpasz a wypadek i tak by się wydarzył....
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2023 o 19:56, Shrek pisze:

    > I nie zastanowiło cię, że wyniki są z dupy?

    Ok. Rozumiem, że twierdzisz że ci co potrafią po 2.0 przytoczeni przez
    JF to dmuchali w zepsute alkomaty? Może i tak. Nawet nie musi być
    zepsuty - wystarczy wypić i od razu dmuchnąć i wykręcasz wyniki;)

    Z drugiej strony - pół promila to trzy piwka - większość po trzech
    piwach nie ma żadnego problemu z chodzeniem. Na pikniku jakimś policja
    chwaliła się alkogoglami - miało być jak po pół promila a wszyscy się
    wypieprzali. Instruktor od moto się chwalił, że kiedyś z policją kręcili
    jakiś program na torze z tymi alkogoglami i też nikt rady nie dawał.
    Potem walnęli po cztery piwa i nikt z toru nie wypadł (katamaranami nie
    moto).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!