eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
  • Data: 2024-07-02 23:09:00
    Temat: Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2024 o 14:38, J.F pisze:

    > No jak może zabezpieczyc przed rozładowaniem?
    > Przeciez on ładuje, rozładowujesz Ty :-)

    Matko Bosko. Wiesz w ogóle jakie funkcje ma MPPT?

    > Ale interesuja nas parametry tego ładowania - np jakie napięcie
    > koncowe.

    Matko Bosko II
    Masz pierwszy/lepszy:
    https://allegro.pl/oferta/regulator-solarny-mppt-10a
    -bluetooth-volt-12380307324

    > Tak jest, z tym, że rozładowanie trwa 2 sekundy.

    Nie. Nie nazwał bym tego rozładowaniem nawet. Tutaj nawet cyklu nie ma.

    > Albo 2 tygodnie, ale to alarmem itp.

    To inna sprawa.

    > Tym niemniej - pojawiły się samochody z systemem SS, i nagle
    > "zwykły akumulator" przestał wystarczać.
    > Ma być AGM, albo "Enhanced".
    >
    > No i ciekawy jestem o co chodzi ... "zwykły rozruchowy" przecież
    > rozruchy znosi dobrze ...

    Ale nie kilka pod rząd. Nie wiem czy wiesz ale w ładowaniu AGM też się
    zmieniło. Stare kwasowce ładowało się dłuuugo małym prądem, żeby je
    naładować w 100% czasem nawet 10h. AGM absorbuje szybciej w sensie, że
    można go naładować bardziej skutecznie w krótszym czasie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>