eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
  • Data: 2024-07-04 17:42:33
    Temat: Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jul 2024 15:00:30 +0200, Krystek wrote:

    > Nie nie, nie chodzi mi o konektory - złącza / terminale, tj. o ich
    > rozmiar, a o języczki z blachy u podstawy, które blokują akumulatory
    > przed przesuwaniem się, po wstawieniu ich do obudowy UPS-a. O to -
    > <https://i.imgur.com/TfeX2uA.jpeg>

    Aaa, ok.
    Ale konektory tez istotne, bo chyba nie masz na nie duzo miejsca.
    A szerokość jeszcze bardziej istotna, bo będzie problem :-0

    > Jeśli obudowa akumulatorów byłaby o 2 mm za duża w wymiarze wysokości to
    > już bym nie wepchał ich do UPS-a.
    >
    > A same złącza - terminale Faston to nie wiem jakiej są wielkości, ale
    > bezpieczniej zamawiać z mniejszymi, czyli Faston F1 (T1 - 187). Większe
    > też chyba miałem, Zmierzę wtyczki-nasadki, ale chyba nie zaryzykuję
    > zamawiania z wtykami na F2.

    na zdjęciu masz koncówki aku "wąskie". Wtyczki (nasadki?) to nie wiem
    jakie - może i "szerokie".

    > No, skoro MW Power to marka dystrybutora, który sprzedaje produkty z
    > Chin - <https://mplgroup.pl/marki/> i widzę, że nie tylko te, ale i GLP
    > - Global Leader Power <https://glpower.eu/> oraz IPS - Intelligent Power
    > Sources <https://ips-ups.eu/> to w przypadku MegaBAT jest podobnie.
    >
    > Jeszcze jest EUROPOWER - <https://europower.eu/> oraz PolBAT i INERGE -
    > <https://inerge.pl/akumulatory/akumulatory-agm>

    Z markowych to jeszcze yuasa, ale wlasnie mi wychodzi, ze 4 lat nie
    wytrzymała.

    Vipow to jakies straszne g*.

    J.