eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
  • Data: 2024-07-03 11:00:45
    Temat: Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.07.2024 o 10:33, J.F pisze:
    [...]
    >> Matko Bosko II
    >> Masz pierwszy/lepszy:
    >> https://allegro.pl/oferta/regulator-solarny-mppt-10a
    -bluetooth-volt-12380307324
    >
    > No i pisze - regulator solarny ładowania.
    >
    > A potem przyjezdzasz Ty, i zużywasz prąd z aku :-)
    > Albo nie przyjezdzasz, zuzywaja prąd alarm i kamery, a niebo
    > pochmurne.

    Kurwa, "wieprze przed perły"

    cyt z linka:

    Napięcie ładowania MPPT:14.5 (przy 25°C)

    Napięcie BOOST:14/14.8V (przy 25°C)

    Napięcie Equalization:14/15V (przy 25°C)

    Napięcie Float:13/14.5 (przy 25°C)

    Odłączenie odbiorników przy niskim napięciu:10.8~11.8V/21.6~23.6V SOC1~5

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Napięcie ponownego podłączenia:11.4~12.8V/23.2~25.6V
    [...]
    >> Nie wiem czy wiesz ale w ładowaniu AGM też się
    >> zmieniło. Stare kwasowce ładowało się dłuuugo małym prądem, żeby je
    >> naładować w 100% czasem nawet 10h.
    >
    > W samochodzie było po prostu stałe napięcie. najpierw troche ponad
    > 14.0V, potem nastała moda na niższe, 13.8 np.
    > A potem zaczęli cudować z ładowaniem, to juz nikt nic nie wie.

    Wystarczy sobie zamontować woltomierz i patrzeć na wskazania. Obecne
    auta mają nawet pomiar temperatury skorelowany z napięciem ładowania,
    żeby nie zagotować akumulatora.
    >
    > Rozładowany aku przy takim napięciu bierze na początku duży prąd,
    > potem coraz mniejszy.
    Tak i tutaj należy ustalać jego wartość. Od tego jest teraz elektronika,
    która kiedyś była prymitywna. To się zmieniło.
    >
    >> AGM absorbuje szybciej w sensie, że
    >> można go naładować bardziej skutecznie w krótszym czasie.
    >
    > I być może o to chodzi - jest dużo rozruchów, trzeba intensywniej
    > ładować, podniesli napięcie, i zwykły aku już tego nie znosi dobrze.
    >
    > Ale czemu AGM znosi?
    >
    Bo ma inną budowę :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: