    Date: Wed, 16 Apr 2014 09:26:57 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.

    W dniu 2014-04-15 14:17, dizel pisze:

    > Często u opów teoria róźni się od tego co jest faktycznie.
    > To coś kolega musiał źle zrobić, trzeba wysłać sms z kodem i poczekać
    > na zwrotny sms o aktywacji, w moim przypadku trwa to kilka sekund po
    > wysłaniu kodu.
    > Podejrzewam że coś musiał źle zrobić, jeśli nie to niech pisze
    > reklamacje.
    > Same jakieś niedowiarki, kup starter orange za 5zł i batona za 1zł
    > albo taniej w promocji i skorzystaj i zobacz co będzie.
    >
    > Pozdrawiam

    No ale na tym batoniku pisze wyraźnie 100MB na dzień.

    Kolega mówi że zrobił wszystko jak należy...
    No nie wiem czy taki starter za 5 zł będzie miarodajny, może to
    doładowanie z batonika działa tylko wtedy gdy na koncie głównym kończy
    się kasa? Biorąc pod uwagę przypadek kumpla to właśnie wygląda że tak
    być może jest.