  • 1. Data: 2014-04-11 11:54:00
    Temat: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: "janek" <n...@m...jeszcze>

    W Play widze 1Gb za 10 zł, ważny 30 dni. Coś korzystniejszego znacie? Wydaje
    mi się że będę potrzebował 3-4 Gb na miesiąc.

  • 2. Data: 2014-04-11 13:53:00
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 11 Apr 2014 11:54:00 +0200, "janek" <n...@m...jeszcze> wrote:

    >W Play widze 1Gb za 10 zł, ważny 30 dni. Coś korzystniejszego znacie? Wydaje
    >mi się że będę potrzebował 3-4 Gb na miesiąc.

    Tańszego to raczej nie ale wybór jest:
    1. Mobile vikings za doładowanie 19zł dostajesz 2gb ważne 30 dni
    2. T-Mobile, taryfa free 6gb za 30zł na 30 dni - pakiet
    3. Lycamobile pakiety ważne 30 dni:
    2GB -15zł
    4gb-25zł
    5gb -35
    4.Pnk lubię to za doładowanie 100zł dostajesz 3,5gb ważne 150 dni
    5. Jak ci nie przeszkadza ładowanie co 2 dni kodu z batona to można
    skorzystać z orange, kupując batona lion i doładowując z niego kod w
    taryfie orange free na kartę masz 5gb ważne 2 dni więc miesięcznie to
    sobie policz, zależy za ile kupisz batony:)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-04-11 14:22:17
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

> [...]
    > taryfie orange free na kartę masz 5gb ważne 2 dni więc miesięcznie to
    > sobie policz, zależy za ile kupisz batony:)

    Bzdura

    Za batona masz 100 mb wazne 24 godz
    skad wytrzasnales te 5 Gb?

  • 4. Data: 2014-04-11 14:38:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 11 Apr 2014 14:22:17 +0200, "Serwis"
    <s...@i...com.pl> wrote:

    >Bzdura
    >
    >Za batona masz 100 mb wazne 24 godz
    >skad wytrzasnales te 5 Gb?

    Po pierwsze jak doładujesz dziś kod z batona to masz ważny do jutra do
    końca dnia więc jak doładujesz od razu po północy to masz do końca
    następnego dnia.
    Co do 5gb to sobie policz sam jak nie wierzysz. 5gb jest w taryfie
    free tylko o czym napisałem wyżej. Doładowanie z batona to 500zł, a że
    w taryfie free 100kB kosztuje 1gr to sobie policz ile masz za 500zł?
    Podopowiem że w innych taryfach 100kB kosztuje drożej na przykład w
    yes 100kB kosztuje 12gr.
    To samo było z bonami z inmedio dostawałeś 2560zł w innych taryfach
    dawało to 500MB a we free 25gb. Zatkało kakao?
    W innych taryfach będzie 100MB bo tam koszt 100kB jest wyższy.
    Korzystam z tego już długo tak jak i z bonów jak były więc wiem co
    piszę.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-04-11 15:16:00
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:

    > 4.Pnk lubię to za doładowanie 100zł dostajesz 3,5gb ważne 150 dni

    Czy Pnk to jest iPlus na kartę?
    Jeżeli tak, to obecnie w iPlusie na kartę za doładowanie 100 zł jest 15
    GB do wykorzystania w ciągu 120 dni. Czyli wychodzi 2,5 GB/mies. za
    16,66 zł/mies.

  • 6. Data: 2014-04-11 15:23:51
    Od: "dizel" <x...@x...xx>

    Poldek<p...@i...pl> wrote:
    > Czy Pnk to jest iPlus na kartę?
    > Jeżeli tak, to obecnie w iPlusie na kartę za doładowanie 100 zł jest 15
    > GB do wykorzystania w ciągu 120 dni. Czyli wychodzi 2,5 GB/mies. za
    > 16,66 zł/mies.

    Play na kartę lubię to
    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 7. Data: 2014-04-11 16:28:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" i...@4...com

    > Korzystam z tego już długo tak jak i z bonów jak były więc wiem co piszę.

    Nie tyjesz? ;) Zaraz okaże się, że po batony
    jeździsz rowerem, aby zrzucać kilogramy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-11 20:13:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 11 Apr 2014 16:28:30 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"dizel" i...@4...com

    >Nie tyjesz? ;) Zaraz okaże się, że po batony
    >jeździsz rowerem, aby zrzucać kilogramy. ;)

    Nie kupuje codziennie, ale czasem można trafić w dobrej cenie więc
    kupię kilka:)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-04-11 20:51:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" p...@4...com

    > Nie kupuje codziennie, ale czasem można
    > trafić w dobrej cenie więc kupię kilka:)

    Ale co nimi robisz? Zjadasz? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-04-12 10:02:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 11 Apr 2014 20:51:45 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"dizel" p...@4...com

    >Ale co nimi robisz? Zjadasz? ;)

    no