  • Data: 2014-04-18 21:31:12
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Apr 2014 19:48:59 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >mnie, to skutecznie mnie odstraszył od wypróbowania tego kodu, za dużo
    >mam środków na koncie głównym.
    >
    >Żeby sprawdzić to faktycznie muszę się postarać o jakiś starter za
    >możliwie najniższą cenę i dopiero wtedy aktywować.
    >
    >Nie ma żadnej masakry, po prostu po tym co przeszedł kolega widzę że
    >istnieje ryzyko że zamiast z kodu środki będą brane z konta głównego.
    >Orange tak ma, byłem wieloletnim ich klientem abonamentowym. Przy umowie
    >na internet mobilny dawali ekstra minuty do wygadania i pakiety
    >darmowych SMSów do wszystkich, jak było? Raz z konta promocyjnego
> [...]

    Widocznie miał pecha, ja już trochę tych kodów się naklepałem i
    wszystko od razu działało i działa, jak dotąd Orange na niczym mnie
    nie oszukał. Choć nie twierdzę że mi się to nie przydarzy. Poza tym
    tylko że niestety internet na kartę w Orange to loteria, często
    połączenie się zamraża i trzeba łączyć się ponownie, szczególnie w
    godzinach szczytu, o ściągnięciu pliku powyżej 100MB można zapomnieć
    bo też zamraża połączenie i trzeba ściągać od nowa, jest na pewno
    priorytetowanie ruchu jeśli chodzi o abo/prepaid, jak jest
    przeciążenie to prepaid jest wywalany.
    Ale generalnie jako alternatywa dla aero to może być.