  • Data: 2012-12-16 23:36:00
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PK" <P...@n...com> wrote in message
    news:slrnkcs1cg.2df.PK@notb-dante.notb-home...

    > Wciąż za mało. Dla mnie park to albo dzicz, natura i śpiew ptaków
    > (np. Lasek na Kole) albo obszar stricte rekreacyjny (jak Pole
    > Mokotowskie).

    Zalezy do czego :-P Ja po prostu wole jechac parkami (jakie by nie byly),
    niz przy ciagach komunikacyjnych. Tyle, ze z roku na rok robi sie coraz
    wiekszy ruch w tych parkach - dwa lata temu mialem dosc mocne bliskie
    spotkanie z rolkarzem na sciezce rowerowej (przednie kolo do wymiany i mocno
    obite biodro).

    > Na Park Szczęśliwicki chyba ciągle nie ma konkretnego
    > pomysłu. Z jednej strony basen, siatkówka, narty itp, a z drugiej
    > haszcze wypełnione bezdomnymi i setki zalanych dziadów (o 6:30 chyba
    > mijasz jakichś "wędkarzy").

    Nie mijam, ale to pewnie kwestia trasy przejazdu.

    > Nie mniej mieszkam obok parku już prawie 20 lat i rzeczywiście postęp
    > jest.

    Ja 800m od parku od ponad 11 lat :-)

    > Wtedy to nie był ani park ani lasek. To był po prostu SYF :D.

    Ale za to sie fajnie jezdzilo na sankach z gorki (przyjezdzalem specjalnie
    ze starsza corka z Koszykowej ;-)

    > Ja w porze lunchu po prostu jem lunch.

    Mam na lunch godzine - wiec zdaze i zjesc i sie przejsc :-) A jak nie mam
    towarzystwa, to i podczas jedzenia sobie czytam ;-)

    > Albo pracuję i wtedy jest większa
    > szansa na wyjście przed 18 i np. bieganie czy rower.

    U nas we fabryce lunch jest obowiazkowy i nie moge go zamienic na
    wczesniejsze wyjscie. Ale nie narzekam, bo wychodze 15.45 :-)

    --
    Axel